תיירות מרפא בתחום השיניים – מהם היתרונות

תיירות מרפא הינה תיירות לשם רפואה. אדם הסובל מפגיעה בשיניים, הולך לרופא בישראל ומתייעץ איתו.

הרופא אומר שאין בישראל את המכשור המתאים לאותה הבעיה, וממליץ לו על מרפאות ומכונים שונים ברחבי העולם שמקבלים תיירים לטיפולים המתאימים לאותו המטופל הסובל.

תיירות מרפא, מאפשרת לרוב האנשים בעולם לקבל את מבוקשם גם אם הוא כרוך בטיסה למקום אחר.

 

אם כבר ביקור, אז עד הסוף

תיירות מרפא הפכה מזמן לסוג של אטרקציה מסוימת. ישראלים רבים מגיעים לחו״ל לשם טיפול, אך לעתים נשארים מעבר לזמן הטיפול משום שהם כבר שם, אז שהם לא ינצלו את זמנם החופשי לטיול?

המחיר של רפואת השיניים בחו״ל זול משמעותית מהמחיר בארץ, וכל זאת בהתאם למרפאה ובהתאם למדינה בה אנו מבצעים את הטיפול שלנו. השירות לעתים כולל גם מלון ללינה, ובנסיעה מנמל התעופה למרפאת השיניים.

יש מדינות רבות אשר קולטות אליהן תיירים לצורך רפואת השיניים, אחת מהן היא טורקיה, הנמצאת במרחק שעתיים נסיעה מישראל ומציעה מגוון רחב של טיפולי שיניים מהמתקדמים בעולם. להזמנות ותיאום מראש ניתן להיכנס לאתר https://dentaland.co.il/dental-care-abroad/dental-care-in-turkey ולקבל מידע על התהליך.

 

תנו חיוך- כי תיירות מרפא תשתלם לכם

לתיירות זו אינספור יתרונות מובהקים ומוחצים, ובין היתר היא גם תיירות מעניינת.

  • ישנן מדינות קרובות לישראל כמו טורקיה, לכן הנסיעה בהחלט קצרה ועניינית.
  • במדינות רבות ברחבי העולם ישנם אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ביותר והם יכולים לענות על הצרכים שלכם בהתאם לבעיית השיניים.
  • לרוב, המחיר יהיה מצחיק בהשוואה למחירים בארץ. לרוב תהיה הוזלה של שליש מחיר לפחות, אם לא חצי.
  • הקליניקות ברחבי העולם מקבילות במקצועיותן לרוב הקליניקות בארץ, קרוב ל45% מרופאי השיניים לומדים את המקצוע שלהם מחוץ לארץ ורוכשים השכלתם בתחום זה עם רופאים שונים מכל העולם, כך שקשה לפקפק ברופאים מוכרים עם המלצות בחו״ל מאחר והם מקצועיים כמו בישראל.

זאת ועוד ניתן לקרוא בפייסבוק על פורום בריאות השן, פורום זה עוסק במקצועיות רפואת השיניים של דנטל לנדט – הם מונים רובריקה מיוחדת לתיירות מרפא בטורקיה עם מכשור כלל עולמי וחדשני ביותר שאין להרבה מרפאות בארץ, כמו כן הם בעלי עמוד פייסבוק שדרכו ניתן להתרשם, לשאול שאלות ולהתייעץ עם מירב מומחיהם בנושא בריאות השן.

 

מעולם לא היה קל יותר לקבל טיפול שיניים

נסיעה אל מעבר גבולות המדינה מעולם לא הייתה קלה יותר, בעבר הרחוק, בני האדם היו מוגבלים במקומם וקיבלו על עצמם את המצב וחיו איתו. לטובה או לרעה, הם פשוט נשארו מקובעים לאיזור ביתם. ניתן כיום לעשות הכל בדיגיטל בעולם המתפתח שלנו, אשר תופס תאוצה בלתי מפסקת מדי שנה.

במציאות המאה ה- 21 , הכל פתוח ונגיש לקהל הרחב, ניתן להזמין תור בקליק אחד וליהנות מייעוץ אישי ומליווי של איש מקצוע עד ההגעה לקליניקה הרלוונטית מחוץ לארץ.

 

הלבנת שיניים

שיניים קדמיות
מה היה לנו עד עכשיו?