תוספי תזונה ממקור צמחי

אחד החלקים המרכזיים והמשמעותיים ביותר ברפואה הטבעית הוא תחום תוספי התזונה.

תוסף תזונה הינו חומר טבעי שמוסיפים לתפריט ולמזון הרגיל על מנת לספק לאדם חומרים חיוניים וחשובים כגון: מינרלים, ויטמינים, חומצות שומן ועוד.

כאשר רוכשים תוספי תזונה יש לוודא שהם הגיעו ממקור איכותי ואמין משום שכאשר מדובר בבריאות הגוף, יש לוודא שהחמורים והמזון שמכניסים לפה איכותיים ובריאותיים.

במאמר זה נפרט על סוגי תוספי התזונה בכלל ועל הליקוריץ בפרט ונסביר על היתרונות של תוספי התזונה.

 

תוספי תזונה בסיסיים

קיימים סוגים רבים של תוספי תזונה. בדרך כלל, לאנשים שלוקחים תוספי תזונה יש חוסר בחומרים חיוניים מסוימים ולכן הם צריכים להשלים אותו בעזרת התוספים הטבעיים. להלן רשימה חלקית של תוספי התזונה הבסיסיים שניתן לרכוש בבתי מרקחת, חנויות פארם ובתי טבע:

  1. ויטמינים: הוויטמינים מהווים חלק חיוני והכרחי בתפקוד של גוף האדם. הגוף אינו יכול לייצר ויטמינים בכוחות עצמו וחייב לקבל אותם ממקור חיצוני.
  2. חומצות שומן חיוניות: שומנים בלתי רווים הם חלק הכרחי מפעולות רבות שגוף האדם מבצע.
  3. חומצות אמינו: חומצות אמינו כגון קרניטין וליזין הם אבני בניין של חלבונים שהגוף מפרק על מנת ליצור חלבונים חדשים שחיוניים לגוף ולבריאות שלו.
  4. מינרלים: מינרלים כגון ברזל, סידן ועוד מהווים חלק חשוב בתפקוד ובתזונה של הגוף.
  5. תוספי תזונה לספורטאים: כיום, ספורטאים נוטלים תוספי תזונה מסוגים שונים על מנת לחזק את הגוף והשרירים שלהם.
  6. תוספי תזונה למחלות שונות: כיום, משתמשים בתוספי תזונה מסוגים שונים על מנת לפתור בעיות בריאותיות ומחלות בגוף האדם.

 

האם מומלץ לקחת תוספי תזונה?

מומלץ מאוד לקחת תוספי תזונה רק אם מתעורר צורך או חוסר מסוים בגוף. אמנם אין צורך במרשם רפואי על מנת להשתמש בתוספי תזונה, אך ההשפעה שלהם דומה לתרופות ועלולה לגרום לתופעות לוואי ולבעיות רפואיות כתוצאה משימוש לא נכון. לפיכך, אנו ממליצים לכם לקחת תוספי תזונה לאחר התייעצות עם גורם מקצועי בלבד, ועל פי הוראותיו המדויקות.

אנשים מסוימים צריכים להיזהר במיוחד בעת שימוש בתוספי תזונה. אנשים שנוטלים תרופות מסוימות, נשים בהריון, נשים מניקות ואנשים לפני ניתוח חייבים להתייעץ עם רופא טרם תחילת השימוש בתוספים, וכך למנוע בעיות שעלולות להתפתח ולפגוע בגוף ובבריאות שלו.

 

צמח הליקוריץ

צמח הליקוריץ הוא צמח מיוחד בעל סגולות רבות שמועיל עבור ריפוי וחיזוק הגוף. מומלץ לבחור בפורמולת הליקוריץ פלוס של 123 שנבדקה במעבדות מיוחדות, שמיוצרת בתהליך ייחודי תחת הקפדה על שמירת האיכות של הצמח ושילובו עם צמחים נוספים שמחזקים את ההשפעה. חברת 123 בעלת הניסיון הרב בתחום תוספי התזונה ממקור צמחי מייצרת פורמולה מיוחדת, איכותית ובטוחה: https://the123licorich.co.il.

הקפידו ליטול תוספי תזונה רק לאחר התייעצות עם גורם מקצועי מוסמך.

 

כדורים

תרופה טבעית
מה היה לנו עד עכשיו?