ציפוי למינייט לשיניים

מי לא רוצה שיניים מבריקות ולבנות? אין ספק שכולנו היינו רוצים להראות במיטבנו, בכל תמונה ובכל חיוך. אלא שלא כולנו נולדנו עם חיוך של מיליון דולר ומראה של שחקן או שחקנית הוליוודיים. למרבה המזל, כיום, ציפוי חרסינה לשיניים, ציפוי למינייט לשיניים וכן תהליכים נוספים של ציפוי שיניים, כגון שחזורי שיניים, יכולים לסייע לכל אחד ואחת לקבל את החיוך שהם תמיד רצו, בהליך פשוט, לא פולשני ואיכותי שיחזיק לאורך זמן.

 

ציפוי למינייט לשיניים – פתרון אסתטי יפהפה

רבים מאיתנו עוד זוכרים את התהליכים המורכבים שעברנו במהלך תקופת ההתבגרות, וביניהם יישור שיניים באמצעות גשר, פלטה, רסן ושאר התקנים דנטליים.

אף שפתרונות אורתודנטיים אלו מסייעים להשגת שיפור במבנה הלסת ומיקום השיניים, כיום ניתן לשפר את מראה השיניים בדרכים נוספות. בעזרת פתרון שנקרא ציפוי למינייט לשיניים המתבצע בעזרת חרסינה דקה, ניתן להשיג את אותו החיוך שתמיד חלמנו עליו ולהביאו לכלל שלמות.

 

ציפוי למינייט לשיניים – האם הוא הפיך?

טיפול של ציפוי לשיניים למינייט הוא תהליך שניתן לבטל בקלות, וזאת משום שברוב המקרים מדובר בתהליך פשוט במיוחד שגם אינו כולל הסרה של חומר כלשהו מהשן. כלומר, למרות שעל פניו זה נשמע כמו תהליך מורכב, ציפוי חרסינה לשיניים ובפרט ציפוי למינייט לשיניים הוא תהליך פשוט במיוחד, עד כדי כך שגם אם התחרטתם לאחריו ואתם מעוניינים להסיר את ציפוי הפורצלן, הדבר אפשרי.

יחד עם זאת, חשוב לזכור שלמרות שמדובר בתהליך הפיך וכזה המאפשר לחזור אחורה, בכל זאת, הסרת ציפוי החרסינה והרצון לחזור לאחור במסגרת שחזורי שיניים ותהליכים מסוג זה היא לא מהלך פשוט במיוחד, הן עבור הרופא המטפל והן עבור המטופל, כך שגם העלות עלולה להיות יחסית גבוהה במידה ותרצו לחזור אחורה למצב הקודם.

 

ציפוי שיניים למינייט – האם מדובר בטיפול כואב?

רובנו נוהגים לחשוב על רופא השיניים ולהתמלא בכאבים רק מעצם המחשבה על הצורך לשבת על מיטת המטופלים במרפאת השיניים. ככלל, ציפוי לשיניים למינייט וכן ציפוי חרסינה לשיניים הם תהליכים יחסית פשוטים וקלים, ובמיוחד ציפוי למינייט לשיניים .

בהשוואה לתהליכים אחרים של ציפוי חרסינה לשיניים, התהליך של ציפוי שיניים למינייט נחשב לאחד התהליכים הפשוטים ביותר מבין כלל התהליכים הקיימים של שחזורים לשיניים.

ציפוי למינייט לשיניים
ציפוי למינייט לשיניים

 

ציפוי לשיניים למינייט – האם יש צורך בהשחזה?

מי מכם שכבר מכיר טיפולים אחרים מאותה המשפחה, כמו ציפוי חרסינה לשיניים, יודע שאחד השלבים שעשויים לגרום למורכבות מסוימת בהליך, הוא תהליך ההשחזה של השיניים.

אך במקרה של ציפוי שיניים למינייט, שכאמור נחשב לאחד מהתהליכים הפשוטים בתחום שחזורי שיניים, אין כלל צורך בהשחזה בחלק ניכר מהמקרים, ובחלק קטן של המקרים יש צורך מינורי בלבד בהשחזת השיניים.

כך, גם נחסכים מכם כאב וחוסר הנוחות הנלווים לטיפולי השיניים המקובלים בתחום של שחזורי שיניים, מה שגורם לכך שציפוי שיניים למינייט הוא לא רק פתרון אסתטי, אלא גם פתרון פרקטי וחסכוני במיוחד.

טיפול שיניים ללא הרדמה? עם ציפוי למינייט לשיניים זה אפשרי

הרגע שבו המחט מתקרבת לחלל הפה הוא כמובן רגע שכל מי שהיה אצל רופא שיניים מעדיף שלא לזכור. חוסר הנעימות, הכאב במקום הרגיש והתחושה שאחרי, גורמים לרבים וטובים לוותר מראש על טיפולי שיניים שיכולים להיטיב עמם, כמו למשל טיפולים של שחזורים לשיניים.

אך במקרה של ציפוי לשיניים למינייט כל זה נחסך מן המטופל. בניגוד לטיפולי שיניים אחרים, במקרה של שחזור שיניים עם ציפוי למינייט לרוב אין שום צורך בהרדמה מקומית.

זאת כמובן בזכות הפשטות של התהליך ואף יותר מכך, משום שאין בעצם צורך, או ליתר דיוק – כמעט ואין צורך, בשחזורים זמניים של השיניים. הדבר מתאפשר הודות לעובדה שעבור ציפוי שיניים מסוג למינייט, לא מתבצעת פעולת השחזה ולכן כל התהליך של ציפוי לשיניים למינייט הוא יעיל ופשוט, גם בזמן הטיפול עצמו ואף בפן ההתאוששות לאחריו.

 

ציפוי שיניים למינייט יסייע לכם בהשגת מראה טבעי

כולנו מעוניינים בהשגת מראה טבעי לשיניים שלנו, שכן כולנו רוצים להיראות במיטבנו, בכל זמן ומול כל אחד. אחד מן ההיבטים היותר מוצלחים בטיפולי ציפוי לשיניים למינייט, הוא היכולת של הטיפול הזה לסייע לכם להשיג מראה שיניים טבעי כמעט ללא מאמץ.

טיפול ציפוי למינייט לשיניים שנעשה ביד בוטחת במרפאת שיניים איכותית, כמעט ולא ניתן לזיהוי בקרב מי שאינו מיומן בתחום רפואת השיניים ומי שאינו רופא שיניים או מומחה לטיפולי שיניים אסתטיים.

ציפוי לשיניים למינייט מחזיק לאורך זמן

מכיוון שאף אחד מאיתנו לא מעוניין להגיע לרופא שיניים על בסיס קבוע, חשוב לבצע שחזורים לשיניים שיכולים להחזיק לאורך זמן. טיפול כזה הוא ציפוי חרסינה לשיניים ובפרט ציפוי שיניים למינייט שיכול ברוב המקרים להחזיק לאורך תקופה של שמונה עד עשר שנים.

כמובן, חשוב גם לשמור על השיניים ועל הציפוי עצמו, וזאת על ידי הימנעות מכוונת מאכילת מזונות קשים במיוחד כגון פיצוחים, קרח, סוכריות קשות וכן הלאה. עם זאת, באמצעות תחזוקה סבירה של הגיינת הפה והרגלי תזונה נאותים, טיפול של ציפוי לשיניים למינייט יכול להחזיק לאורך זמן ולמשך שנים, לספק לכם חיוך יפהפה שיאיר כל תמונה וכל חדר שאתם נכנסים אליו.

 

ציפוי לשיניים למינייט – האם יש סיבוכים והאם יש ממה לחשוש?

אין ספק כי אף אחד לא מעוניין לחוות סיבוכים בעקבות טיפולי שיניים קוסמטיים. לכן, ציפוי למינייט לשיניים הוא פתרון מצוין למי שמעוניינים ומעוניינות לטפח את עצמם מבלי לחשוש יותר מדי. זאת משום שאם הטיפול נעשה באופן מקצועי על ידי רופא שיניים מנוסה, הסבירות שתופעות לוואי בלתי רצויות, כגון התנתקות או שבר יקרו, היא נמוכה במיוחד.

 

מה היה לנו עד עכשיו?