ציפוי חרסינה לשיניים – מתי כדאי לעשות?

הצורך בהלבנת שיניים, טיפול בשן שבורה או עקומה ומקרים שבהם רוצים לשנות את אורך השן הן כולן הזדמנויות מעולות לשקול ציפוי חרסינה. במאמר הבא נסביר מה היתרונות של ציפוי חרסינה לשיניים ואיך עושים את זה

 

מה השתנה?

היכרות עם סוגים שונים של טיפולים דנטליים היא תנאי לשיפור באיכות החיים. עם זאת, לא תמיד הלקוחות והמטופלים הפוטנציאליים מצליחים לעמוד בקצב. בהקשר הזה, הדוגמא הבולטת ביותר היא היתרונות של ציפוי חרסינה לשיניים והעובדה שרבים לא מביאים אותו בחשבון גם כאשר הם ממש זקוקים לו.

התייעצות עם המומחים של דנטל מדיקל סנטר למשל יכולה לעזור לדעת מתי כדאי להוסיף ציפוי חרסינה לשיניים. באופן כללי, מדובר על שיטה שבה מסירים שכבה דקה מאמייל השן ומחברים שכבה דקה אחרת של חרסינה כדי לשפר את הצורה, הצבע, האורך ואפילו את הזווית של השן.

 

כך תדעו האם מתאים לכם לעשות ציפוי חרסינה לשיניים

ציפוי חרסינה לשיניים, שמכונה גם למינייט או ציפוי למינציה, הוא פתרון מעולה לצורך בהלבנת שיניים. אם רוצים להלבין את השיניים בתהליך משמעותי שיחזיק מעמד זמן רב, ציפוי חרסינה יעשה את העבודה ויחסוך בהוצאות. כמו כן, ציפוי חרסינה לשיניים יכול להתאים על רקע הצורך בטיפול בשן שבורה או עקומה וגם במקרים שבהם מבקשים לשנות את האורך של השן.

במילים אחרות, ציפוי חרסינה לשיניים מתאים אם רוצים להשיג חיוך מושלם – על רקע סוגים שונים של בעיות בחלל הפה. בכל אחד מהמקרים שבהם מוסיפים ציפוי חרסינה לשיניים, שמים דגש על חומר שחזור חזק שהופך את הציפוי לחלק בלתי נפרד מהשן ואף קשה יותר מהזגוגית הטבעית. מעבר לכך, ציפוי חרסינה לשיניים מומלץ כי הוא עמיד בפני שחיקה והכתמה.

ציפוי חרסינה לשיניים - מתי כדאי לעשות
ציפוי חרסינה לשיניים – מתי כדאי לעשות

איפה כדאי לעשות ציפוי חרסינה לשיניים?

החיסרון היחיד של ציפוי חרסינה לשיניים בא לידי ביטוי בכך שהוא נוטה לשנות את הצבע שלו עם הזמן. הפתרון הוא לתחזק את הציפוי, כמו למשל לבצע ליטוש או להוסיף חומר ואף במקרים מסוימים להחליפו. כדי לוודא את התחזוקה הנכונה של ציפוי חרסינה לשיניים גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, צריך לבחור היטב איפה לעשות אותו.

ההמלצה היא לרכז את כל הטיפולים השונים שקשורים אל ציפוי חרסינה לשיניים תחת קורת גג אחת. באופן הזה לא רק מבטיחים התאמה מלאה בין המאפיינים השונים של הציפוי לבין הדרישות של קהל המטופלים, אלא גם חוסכים זמן יקר ערך. יתרה על כך, ריכוז הטיפולים השונים – כולל התחזוקה והשימור – באותה מרפאה, מגדילים את הסיכוי לחיסכון בהוצאות.

לסיכום, ציפוי חרסינה לשיניים מומלץ כאשר רוצים לשנות באופן מסוים את השן. היות ומדובר על חומר מלאכותי שמיוצר בהתאמה אישית ומשתלב מושלם בשיניים, יש לו המון יתרונות שכדאי להכיר.

Teeth

מה היה לנו עד עכשיו?