פוחדים מרופאי שיניים? יש לנו פתרון

הפחד מטיפולי שיניים הוא פחד שקיים אצל חלקים גדולים באוכלוסייה, ולא רק ילדים. בניגוד לפחדים אחרים, הפחד הזה גורם ללא מעט אנשים לדחות את טיפולי השיניים שלהם, וכך להסב לעצמם נזקים לא פשוטים. אנחנו כאן כדי לספר לכם על פתרון חדש שמאפשר לכם לקבל טיפולי שיניים טובים בלי שום כאב. בצורה הזו אתם כבר לא תצטרכו לדחות אף טיפול שיניים.

טיפולי שיניים

טיפולי שיניים הם למעשה מגוון רחב של טיפולים שנעשים בחלל הפה. בין הטיפולים ניתן למנות סתימות, השתלות, טיפולי חניכיים ועוד. כמו בעוד תחומים רפואיים, גם בעולם של טיפולי שיניים חשוב לבצע את הטיפול כמה שיותר מהר, ברגע שעולים על כך שקיימת בעיה. עם זאת, טיפולי שיניים נחשבים לטיפולים רפואיים לא נעימים, מה שגורם ללא מעט אנשים להתעלם מהם.

הרדמה בטיפול רפואי

טיפולים רפואיים רבים, בעיקר כירורגים, נעשים תחת הרדמה. המטרה של הרדמה היא מצד אחד למנוע את הכאב מהמטופל, ומצד שני לאפשר לרופא לבצע את עבודתו בצורה הנוחה ביותר. בטיפולי שיניים נהוג בדרך כלל לבצע הרדמה מקומית. ההרדמה הזו מאפשרת לרופא לבצע את הטיפול, אולם הכאב לא נחסך מהמטופל. לכן חשוב להכיר את האפשרות של טיפולי שיניים בהרדמה מלאה.

טיפולי שיניים בהרדמה מלאה

טיפול שיניים בהרדמה מלאה הוא טיפול שלפניו המטופל עובר הרדמה כללית של הגוף. ההרדמה הזו גורמת לכך שהרופא יכול לבצע את הטיפול בלי שום הפרעה מצד המטופל, ויחד עם זאת המטופל לא ירגיש שום דבר ויתעורר רק בסופו של הטיפול. עם זאת, לפני ביצוע של טיפול בהרדמה מלאה יש כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם.

ביצוע הרדמה בצורה נכונה

הרדמה כללית היא פעולה רפואית מורכבת, גם אם מהצד היא לא נראית ככזו. ההרדמה צריכה להיעשות על ידי רופא מומחה לאחר סקירה רפואית מקיפה של המטופל. בנוסף, אסור להתייחס להרדמה בקלות ראש, ויש לבצע טיפול בהרדמה כללית רק לאחר התייעצות עם רופא, כדי להבין האם המצב שלכם באמת מצדיק את ההרדמה.

בחירת רופא שיניים

כאשר אנחנו בוחרים רופא שיניים, חשוב לבחור רופא מקצועי. יחד עם זאת, ביצוע של טיפול שיניים תחת הרדמה דורש התמחות מיוחדת וחשוב לתת על כך את הדעת כאשר ניגשים לבחירה של רופא שיניים. הרופא צריך להחזיק ברישיון ממשרד הבריאות שמאפשר לו לבצע את הטיפול בצורה הזו, כיון שמדובר על דרך פעולה שונה מזו שנהוגה בעולם של טיפולי השיניים.

לסיכום

טיפול שיניים מלווה בלא מעט סבל עבור המטופל. לאור זאת, ביצוע של טיפול שיניים תחת הרדמה מאפשר לכם להנות מטיפול שיניים בלי אף תחושת כאב. לפני ביצוע של טיפול כזה יש כמובן להתייעץ עם סמכות רפואית, ולבחור רופא שיניים שמחזיק באישור לביצוע של טיפולי שיניים תחת הרדמה מלאה.

טיפול רפואי

פה