איך תהפכו סרטון של הלבנת שיניים לוויראלי

יש לכם עסק לרפואת שיניים? אתם מוכרים מוצרים להלבנת שיניים? תוכלו בקלות וללא מאמץ להפוך את הסרטונים שלכם לוויראליים.

המאמר יסביר כיצד.

 

מדוע חשוב שסרטון הלבנת שיניים יהיה ויראלי?

ישנם כל מיני תכשירים באמצעותם ניתן להלבין שיניים באופן עצמאי או לחילופין הלבנה אצל רופא השיניים. כאשר מוכרים מוצרים או שירותים חשוב להראות תוצאות מוחשיות על מנת לספק לעסק יותר לקוחות ולחשוף את הטיפול הייחודי. ניתן לצלם בצורה איכותית את המוצר עם כותרת שתתפוס את קהל היעד, להעלות טיפים ותכנים או לצלם סרטון המראה את כל התהליך של ההלבנה. החשוב הוא לפרסם אותו ברשת חברתית על מנת שיהיה חשוף לכמה שיותר אנשים.

 

מה עושים כדי שהסרטון יהיה ויראלי?

על מנת שהסרטון יהיה וויראלי צריך לקבל עליו תגובות, לייקים ושיתופים. ככל שתהיה יותר אינטראקציה ויותר עוקבים, כך הסיכוי של הסרטון להגיע לעמודים הראשיים באינסטגרם, בפייסבוק או בטיקטוק יהיה גדול יותר. האלגוריתמים של הרשתות החברתיות מזהים את האינטראקציה עם המשתמשים האחרים ובאופן אוטומטי מעלים את התכנים בין אם מדובר על עמוד הפור יו בטיקטוק ובין אם מדובר על חשבונות אינסטגרם של המשתמשים. מעבר לכך, כדי להשיג כמות נכבדת של לייקים ותגובות צריך להעלות סרטונים מושקעים, יצירתיים ומקוריים. ביחד עם זאת, ניתן לקנות תגובות ולייקים במחירים זולים שיתנו בוסט לסרטון ויגרמו לו להיות ויראלי.

 

כיצד קונים תגובות ולייקים?

קניית תגובות או לייקים היא שיטה שמסייעת לתכנים רבים של עסקים שונים לפרסם ולמתג את עצמם. מדובר על רכישה שנעשית אונליין באמצעות כרטיס אשראי והשארת פרטי חשבון האינסטגרם או רשת חברתית אחרת עם קישור לסרטון שעבורו רוכשים את התגובות והלייקים. ספק איכותי, מעביר מייד לאחר התשלום את הכמות הרצויה של התגובות ובין לילה הסרטון הופך לוויראלי. כל זה נעשה מבלי שהמשתמשים ידעו שקניתם את התגובות אך הן חייבות להיות אמיתיות. כלומר, הספק צריך למכור לכם תגובות ממשתמשים פעילים ואמיתיים ולא ממשתמשים פיקטיביים. ברגע שהרשת החברתית מזהה שהמשתמשים אינם פעילים היא עלולה למחוק את הסרטון וזה לא מה שאתם רוצים שיקרה. לפיכך, קונים תגובות רק אצל ספק אמין ואיכותי.

 

האם אפשר לקנות תגובות ולייקים על בסיס קבוע?

אם אתם עסק מתחיל להלבנת שיניים חשוב שתקנו לפחות בהתחלה לייקים ותגובות באופן קבוע עד שקהל היעד שאתם מצפים לו יעקוב אחריכם. למעשה, ככל שהסרטונים שתעלו יהיו וויראליים, תצברו יותר קהל עוקבים. רוב האנשים מגיבים ועושים לייקים לתכנים שהם רואים שאחרים הגיבו עליהם כי הם נסחפים אחרי הרוב. כך גם ידוענים ואושיות רשת מתפרסמים מכיוון שיש להם כמות גדולה של עוקבים שאיתם הם מייצרים אינטראקציה. לסיכום, קניית עוקבים, תגובות ולייקים תסייע לכם לקדם את מה שאתם רוצים למכור.

 

חיוך

לחצן פלאי
מה היה לנו עד עכשיו?