מה הם המוצרים הכי טובים להלבנת שיניים?

רוצים להלבין את השיניים? הגעתם למקום הנכון! במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש על מנת להנות משיניים לבנות במגוון דרכים שונות. לצורך כך חשוב שתכירו את מגוון האפשרויות שיש לכם להלבנת השיניים לפני שתבחרו באמצעי המתאים לכם ביותר.

 

שיטות להלבנה ביתית

סד לילה

אחד מהסוגים של מכשיר להלבנת שיניים הוא סד לילה היא שיטת הלבנה שמבוססת על תבניות אישיות שרופא השיניים מתאים ללקוח. ממלאים את התבניות בחומר הלבנה ומניחים אותן על השיניים לעת לילה. מדובר בתבניות שמיועדות לשינה ויש לשים בכל ערב על השיניים עד שלאחר שבוע מתקבלות שיניים לבנות ובוהקות. יש ציין כי המחיר של הסד משתנה לפי כמות החומר הריכוזי ולפי כמות השבועות שניתן להשתמש בסד. כך למשל, קיימות ערכות שמספיקות לשימוש למשך שלושה שבועות.

 

ג'ל לניקוי

ג'ל לניקוי הפך לתכשיר ביתי חדש יותר בשוק. מדובר בבקבוקון שמגיע לצד מקלון עם מברשת שנמצא בקמה שלו. שיטת ההלבנה היא למעשה מריחה של הג'ל על השיניים כפעמיים ביום למשך שבועיים. מדובר במוצר זול לשימוש שאין לו ריח או טעם ואף נוח מאוד למריחה על כל אזור השיניים ואף באזורים האחוריים שלה.

גם כאן הטיפול מתבצע במהלך שבועיים וניתן לחידוש לאחר חצי שנה. עם זאת חשוב לשים לב לתופעות הלוואי שעלולות להתרחש כתוצאה משימוש בתכשירים ביתיים להלבנת שיניים. אחת מתופעות הלוואי היא רגישות לשינוי בטמפרטורה וצריבה בחניכיים.

 

פסי הלבנה

שיטה נוספת להלבנה ביתית היא פסי הלבנה שניתנים להצמדה לשיניים פעמיים ביום – בבור ובערב למשך כחמש עשרה דקות. תכשיר זה, כמו תכשיר הג'ל לניקוי נועד לשימוש גם למשך שבועיים עד שניתן לראות תוצאות בשטח.

 

מנורה להלבנת שיניים

מנורה מיוחדת להלבנת שיניים היא מנורה המוססת על קרני אור LED (הנקראת גם מנורת ZOOM). מנורות אלו משולבות הרבה פעמים עם השיטות המוזכרות הנ"ל להלבנת השיניים. המטרה של מכשיר ההלבנה היא לשנות את הצבע הצהוב לצבע הלבן המקורי והבריא של השיניים.

 

פנייה לרופא שיניים מוסמך

רופא שיניים מוסמך הוא הגורם המקצועי ביותר לביצוע הלבנת שיניים. הוא יודע בוודאות את ריכוז החומר הנכון ביותר עבור הלבנה ואת שיטת הפעולה הנכונה על מנת לבצע ת ההליך באופן בריא. לאור זאת, יש להתייעץ עם הרופא גם אם אתם עומדים לבצע את ההלבנה בעצמכם ובין אם אתם מעוניינים שהוא יבצע את ההליך עבורכם. כך תוכלו לוודא שאתם לא עושים נזק ומשתמשים לא נכון בתכשירים הביתיים להלבנת השיניים.

 

לסיכום

אם אתם מעוניינים להלבין את השיניים שלכם, כדאי מאוד קודם כל להתייעץ עם רופא שיניים מוסמך בעל הידע המקצועי הדרוש להלבנה. כך תוכלו לוודא שאתם עושים את ההליך הזה מבלי להפריז בריכוזים המיועדים להלבנה בכל יום וגורמים לעצמכם למינימום תופעות לוואי. כך תוכלו להנות משיניים בריאות, לבנות ומבריקות.

חיוך

 

דוגמנית
מה היה לנו עד עכשיו?