מהם טיפולי השיניים המסובכים ביותר כיום

בשנים האחרונות, הרפואה התפתחה מאוד, כך שהרבה טיפולים שהיו נחשבים עד לא מזמן כמסובכים, נחשבים היום לטיפולים סטנדרטיים (במידה ומבצעים אותם במקום איכותי, עם רופא מנוסה שמשתמש במכשור מתקדם).

אבל עדיין, ישנם כמה טיפולי שיניים שנחשבים למסובכים יחסית וחשוב מאוד לדעת מהם ולבצע אותם במקום אמין, איכותי ומנוסה בלבד.

כדי שתוכלו לדעת אם אתם עומדים בפני טיפול שיניים מסובך, כדאי שתקראו את המדריך המקוצר שהכנו עבורכם ממש בשורות הבאות:

הטיפול הראשון – עקירת שן דלקתית

אם הגעתם למצב שיש לכם שן עם דלקת, כזו שלא רק גורמת לכם לראות כוכבים, אלא גם משפיעה על מצב החניכיים ועל כל חלל הפה שלכם לרעה, כנראה שזנחתם את השיניים שלכם לתקופה ממושכת. בכל אופן, אם זה המצב, כדאי שתכינו את עצמכם נפשית כי מדובר בטיפול שיניים מסובך יחסית בגלל הסיבות הבאות:

• שן דלקתית עשויה להתפורר והדבר מקשה על העקירה שלה שעשויה להשאיר חלקים בתוך החניכיים
  • שן דלקתית עשויה לגרום לאזור כולו להזדהם במידה והיא אינה מטופלת בזמן, כך שלעיתים יש צורך שלא רק לבצע עקירה, אלא גם לטפל בשיניים נוספות שנמצאות בקרבתה
  • שן דלקתית עשויה לגרום לחניכיים להיות רגישות מאוד ונפוחות, דבר שעשוי להקשות על הליך העקירה

אם מצאתם את עצמכם עם שן דלקתית, אתם צריכים להבטיח לעצמכם שלאחר שתבצעו את הטיפול המתאים, אתם תשמרו על השיניים שלכם כדי להימנע מהישנות של המצב.

הטיפול השני – השתלת שיניים

יש מגוון רחב של סיבות שבעקבותיהן עולה הצורך לבצע השתלה של שיניים, להלן 2 מהן:

• בעת הליך טבעי של הזדקנות חלל הפה שמגיע עם הגיל
  • בעקבות עששת שהתפתחה וגרמה לריקבון של שן ועקירתה

אם אתם צריכים לעבור השתלה, כדאי שתדעו שמדובר בהליך מסובך יחסית שצריך לבצע אותו אצל מומחים בלבד, כמו למשל במרפאה של ביונד סמייל. השתלת שיניים בדרך כלל, מתבצעת בכמה מפגשים. במפגשים הראשונים, מתבצע ברוב המקרים צילום של חלל הפה ולאחריו, הרופא מבצע בדיקות שונות ושולח למטופל שאלון שעליו למלא. רק לאחר מכן, מתחיל הליך ההשתלה שעשוי לארוך זמן מה ולגרום לאי נוחות בפה בימים ובשבועות שלאחר מכן. אם אתם צפויים לעבור הליך שכזה, כדאי שתבדקו שאתם עורכים אותו אך ורק אצל המומחים.

לסיכום

ניתן לומר שישנם שני טיפולי שיניים עיקריים שנחשבים למסובכים ביותר. הטיפולים הללו עשויים להיות מסובכים מאוד במידה ועורכים אותם במקום שאינו מקצועי מספיק ושאינו מספק מכשור טכנולוגי מתקדם. לכן, כפי שכבר ידוע לכם (אנחנו בוחרים להזכיר לכם שוב, שכן, מדובר בעניין שאסור להתעלם ממנו), אם אתם עומדים לפני הליך של טיפול שיניים מסובך, תשתדלו שלא לתת דגש על התשלום שעשוי להיות גבוה ותבחרו במקום מקצועי, אמין, שמשתמש במכשור המתקדם ביותר.

קליניקה

השתלת שיניים