מהם היתרונות של טיפולי שיניים בארץ ובחו"ל?

אם עוד לא שמעתם על טיפולי השיניים בטורקיה הגיע הזמן שתדעו שטורקיה הפכה להיות אחת המעצמות הגדולות בכל הנוגע לטיפולים רפואיים וטיפולים אסתטיים ובינהם – טיפולי שיניים. המקצועיות והמומחיות של הרופאים הטורקים באות לידי ביטוי בעשרות אלפי מטופלים שמגיעים מכל העולם.

 

למה כדאי לבצע טיפולי שיניים בטורקיה?

נדמה שבחירה בביצוע של טיפולי שיניים מורכבים בחוץ לארץ תהיה בחירה אמיצה כיוון שהיא תכלול טיסה למדינה זרה, שהייה במלון לאחר ניתוח או טיפול מלחיץ, התמודדות עם כאב או מחסומים תקשורתיים וכמובן שכל החששות הללו מוצדקים ומובנים ולכן ביונד סמייל היא חברה שמציעה לכם את הפתרונות לכל אלו, חברה אשר דואגת לכם מתחילת ההתעניינות בטיפול ועד הגעתכם חזרה הביתה בכל הפרטים.

 

יתרון מקצועי לטיפולי שיניים בטורקיה

בשלושת העשורים האחרונים טורקיה מיקמה את עצמה בראש רשימת המדינות המובילות בעולם מבחינה רפואית ואסתטית. כיום היא נחשבת כמעצמה בתחום האסתטיקה הדנטלית, מספרי המטופלים המגיעים מכל העולם לביצוע טיפולי שיניים הם לא נתפסים ולכן שתבחרו לעבור את הטיפול בטורקיה תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות, מיכשור מתקדם ביותר והטכניקות החדשות בעולם.

 

מה לגביי המחיר?

אחד היתרונות הגדולים של ביצוע טיפולים רפואיים בטורקיה הוא המחיר, בדומה להשתלות שיער אשר אנשים רבים נוסעים גם כן לטיפול זה בעוד שהמחיר הוא שליש מהמחיר במרפאות הישראליות כך גם טיפולי השיניים כמו:

  • השתלת שיניים – שתלים דנטליים
  • כתרי זירקוניה
  • ציפוי שיניים מחרסינה
  • ציפוי שיניים אימקס
  • ציפוי שיניים קריסטל
  • ציפוי למינייט
  • יישור שיניים
  • טיפול שורש
  • הלבנת שיניים

 

ליווי מקצועי ורגשי

רוב המטופלים הישראליים אשר טסים לעבור טיפולים כמו השתלות שיער או טיפולי שיניים שונים בטורקיה עושים זאת דרך אחת מהחברות השונות כמו ביונד סמייל אשר מציעה בעיקר תיווך שכולל ליווי מקצועי ורגשי לאורך כל הדרך, חבילה שלמה הכוללת את הטיסה, בית המלון, נסיעות בתוך טורקיה, ליווי לבית החולים ועוד. חברת התיווך מאפשרת למטופל להתעסק בהחלמה מההליך הרפואי ותו לא מבלי לדאוג לבירוקרטיה וסידורים.

 

יתרונות של טיפול במרפאות בארץ

כמובן שהמרפאות בארץ הן מקצועיות מאוד ואין תחליף לבית חם לאחר ניתוח או הליך רפואי שמצריך מנוחה אחריו, לאנשים רבים המחשבה של להיות לבד במדינה זרה בזמן החלמה או כאב היא בלתי נסבלת ולכן יעדיפו לשלם יותר ולהישאר במרפאה בארץ. מה גם שחלק מטיפולי שיניים יהיו תחת חבילות הביטוח הרגילות או לפחות חלק מהסבסוד שלהן.

 

לסיכום

טיפול בשיניים יכול להיות עניין רגיש מאוד עבור אנשים רבים ולכן כדאי לבחור בקפידה את המקום שיהיה לכם הכי נעים ובטוח. כיוון שטורקיה היא אכן מעצמה גדולה ונמצאת בראש הרשימה ההתפחות הדנטלית ובעיקר בתחום האסתטיקה מומלץ לקחת בחשבון טיסה לשם ואפילו ניצול הזדמנויות של כמה ימי בילוי לפני ההליך הרפואי.

שיניים קדמיות

 

שן
מה היה לנו עד עכשיו?