למה הרבה אנשים בוחרים בהשתלת שיניים ביום 1

טיפול שיניים מהווה מקור של לחץ וחרדה והכנה של מספר ימים מראש לרובה של האוכלוסייה במדינה.

היום אנחנו נמצאים בעידן אח מבחינה טכנולוגית וגם מבחינת היכולת של הרופאים להקל על הכאב והלחץ שבמסגרת הטיפול.

בזמן שאחד הטיפולים הכואבים והמורכבים ביותר הוא השתלת שיניים, טיפול זה נמצא בשיא של הזמנות מראש. למה?

 

יש לנו רק חיוך אחד

רווח בין שיניים שנשאר לאורך זמן יכול להפוך למטרד בריאותי בטווח האערוך. רווח זה יכול לגרום לצמיחה עקומה של שיניים, ליצור רווחים וחללים בפה שלא מתנקים וכתוצאה מכך – ליצור ריקבון ואוכל לא מעובד בחלל הפה. אם סיבה זו לא מספיקה, רווחים בין השיניים מייצרים קשיים בדיבור ופוגעות בנראות שלנו. כיום, מרפאת אדנטיקה סמייל מציעה טיפולי השתלת שיניים ביום אחד, והתוצאות מחייכות בעד עצמן.

 

איכות החומר

בתהליך של השתלת שיניים, מושתלת חתיכת מתכת טיטניום שמדמה את שורש השן ומתחברת לשן תותבת או כתר. השתלה זו מייצרת בסיס שן חזק שמתאחה לאורך זמן עם העצם הקיימת, מחזקת ומגבש את יכולות הלעיסה והשימוש בחלל הפה וכמובן – מונע חדירה של חיידקים לחלל שיכל להיות קיים אם לא היה מושתל שם.

כיום, בתהליכי השתלות שיניים ביום אחד, ניתן להשיג תוצאה מושלמת של שימור החיוך ופה מלא שיניים, וכל זה בתהליך הרדמה מלאה.

 

כי אפשר

כיום, יש טיפולי שיניים מתקדמים תחת הרדמה מלאה שמאפשרים באותו סיבוב להשלים מספר לא מבוטל של שיניים שיש צורך בשחזורן בתהליך השתלה. ייתכן ואורך התהליך ישתנה בהתאם לעבודת השחזור (כמות השיניים שצריך להשתיל), אולי אפילו לפצל טיפול מורכב זה על פני מספר הליכים רפואיים. מה שבטוח – כשיש את הטכנולוגיה והאמצעים, יש את הרצון.

 

שינוי במבנה השרירים

אנו אולי לא חושבים על זה, אך בזמן שהפה שלנו סגור, השפתיים שלנו  נשענות על החניכיים והשיניים וכך למעשה נשמר המראה והחזות שלנו בפנים. מחסור של שיניים בחזית הפה יכול לגרום לרפיון שרירי השפתיים ולהביא לקריסתם כלפי פנים, כמו שקורה בדרך כלל בגילאי זקנה מתקדמים. למה שנתפשר על החיוך שלנו?

 

יום אחד וזהו

אף פעם לא קל למצוא את המילים הנכונות כדי לחתום כתבה שכזו, שמדברת על הליכים רפואיים מעלי צמרמורת וחלחלה. נקודת האור המרכזית למילותינו כאן, היא שהרפואה של המאה ה- 21 היא מהפכנית ומשנת חיים. כיום, רושם של אדם יכול להיקבע רק על סמך נראותו, ולא משנה כמה ערך מוסך הוא יכול להוסיף לחיינו.

העידן שלנו הוא אמנם חומרי, אך יחד עם זאת, עולים יותר פתרונות למין האנושי. הפעם מוצע בפנינו פתרון שאמנם שומר על חזות ונראות טובה של הפה, אך היתרונות הרפואיים שהוא מביא הם מעל לכל דמיון.

חיוך

 

שיניים קדמיות
מה היה לנו עד עכשיו?