כתר ביום אחד – מהם השלבים

כתר בשיניים הוא טיפול שלרוב נעשה כתוצאה מעששת או לאחר טיפול שורשי בשן.

מטרת הכתר היא לפזר את כוח הלעיסה בצורה אחידה בפה ולמנוע סדקים נוספים בשן.

תהליך זה עלול לקחת הרבה זמן ובינתיים נסתפק בכתר זמני העשוי אקריל.

אך כיום, עם טכנולוגיה מסוג חדש, אפשר בהחלט להשיג את התוצאה המיוחלת בטווח של יום אחד!

 

מהם השלבים לקראת הכתר החדש במתכונת הישנה?

השלבים ליצירת כתר מורכבים מתשעה שלבים בערך המתמשכים לאורך שבועות. בהתחלה צריך להשחיז את השן כדי שהכתר ייכנס בצורה מושלמת, לאחר מכן הרופא ימדוד את השן, ישים לנו כתר זמני, ואז הוא יעביר את המידה לטכנאי ושם הוא מפתח את הכתר במעבדה.

הטכנאי מביא לרופא כל פעם חלק מסוים עד שמגיעים לגימור המושלם וזה מתאים לאדם בכל הפרופורציות. יתכן שבעידן כה מתקדם עוד אין פתרון מהיר יותר?

אז זהו, בהחלט יש, והמכשור המתקדם הזה נמצא ממש כאן בישראל.

 

אני רוצה לשמוע עוד על כתר ביום אחד!

ובכן, במידה והנך רוצה לחסוך את הזמן המיותר ואת המעגלים שתצטרך לעשות מביתך למרפאה, מה שעלייך לעשות הוא להגיע למרפאה, הרופא ישתמש במצלמה חדשנית ויסרוק את השיניים שלך בתמונה תלת מימדית, לאחר מכן אתה נח. אתה מוזמן להנות משיח קצר עם הרופא שלך, או לחלום חלום מתוק על השן החדשה שלך.

התצלום נשלח ישירות למחשב, והרופא מתחיל להרכיב את הכתר שלך ישירות מהמרפאה.

כשהרופא מסיים, הוא שולח את הכתר למכונת חריטה אשר עושה זאת במרפאה. תוך דקות היא מסיימת!

אז אחרי שחיכינו את כל הדקות הארוכות הללו, והמתישות בוודאי, הרופא מעצב את הכתר בתוך הפה שלכם וצובע אותו, ואז בקולות שמחה וצהלה, הוא שולח אותו לתנור ל – 20 דקות והופ, נשאר רק לשים אותו בפה שלכם והגיע הזמן לחייך את החיוך החדש והכובש שלכם. (לא תמיד שולחים לתנור אפילו.)

 

בוחרים נבון – חיים נכון

מעולם לא היה קל יותר להשיג כתר חדש לשיניים, יש הרבה אנשים בעולם שמותשים ועייפים מביקורים חוזרים אצל רופאי השיניים ומתהליכים הדורשים זמן וכסף רב.

מהיום כבר לא צריך זמן המתנה ארוך שעמו גם באה חוסר הסבלנות. ניתן להשלים את הפעולה הנדרשת לכתר חדש בתוך שעות בודדות בלבד.

כשמדובר בטיפולי שיניים, תמיד כדאי ומומלץ להשקיע את הכסף על בריאותן מכיוון שהן המקור היחידי שלנו להנות באמת מהמאכל, ולחיות בשקט ללא הפרעות. ניתן לקבוע תורים ולדבר עם המרפאה העוסקת במכשור ייחודי זה באתר: כתרים ביום אחד המפרט על היתרונות בבחירת מכשיר מסוג חדשני שכזה, ואת עצם הפשטות בשימוש בו.

אז בפעם הבאה שרופא השיניים שלכם יגיד שאתם צריכים כתר, הוא יתכוון לכתר מלוכה ולא כתר בשיניים, כי ככל הנראה יהיה לכם חיוך שיראה מיליון דולר.

 

חניכיים

חיוך מושלם
מה היה לנו עד עכשיו?