כמה אמור לעלות כתר חרסינה?

כל אחד יודע כי טיפולי שיניים עשויים להיות כואבים לא רק בפה, אלא גם בכיס. עובדה זו גורמת לרבים לצאת ולבדוק מהן העלויות של טיפולים שונים שנחשבים להכרחיים וטיפולי יופי שהם רק בונוס. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק ובכל פעם אנו חוזרים עם עלויות של טיפולים נפוצים. כל זאת כדי שאתם, הקוראים שלנו, תוכלו לקבל את המידע הדרוש לכם במקום אחד. הישארו אתנו ותגלו הפעם כמה תשלמו על כתר חרסינה.

 

עובדה שחשוב להכיר לפני שנכנסים לעלויות

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים אודות העלות של כתר חרסינה, כדאי שנציין בפניכם עובדה חיונית. מדובר כמובן בהצעות מחיר שמשתנות בהתאם לקריטריונים שונים. עליכם להכיר בקריטריונים הללו. שכן, הם צפויים לשנות את המחיר במאות ולעיתים באלפי שקלים. הקריטריונים הם אלה:

  • המקום שבו מתבצע הכתר (מרפאה פרטית או דרך הקופה)
  • ביטוחים מקיפים שיש ברשותכם
  • מורכבות הטיפול
  • גיל המטופל
  • תקופת הטיפול ועוד

בחרנו להתעכב בקצרה על תקופת הטיפול ולהסביר כי כתבנו את המדריך ברגע מסוים. אתם עשויים לקרוא אותו כמה שבועות או חודשים לאחר מכן. במצב שכזה, המחיר עשוי להשתנות מסיבות שונות וזה רק קריטריון אחד. אז תכירו בקריטריונים הללו ותדעו שהמחירים הם משוערים.

עובדה שחשוב להכיר לפני שנכנסים לעלויות

כמה יעלה לכם כתר חרסינה?

יצאנו לקבל הצעות מחיר מכל מיני מקומות, כדי שנוכל להציג בפניכם את העלויות השונות. המקום הראשון הציע לנו כ – 1,900 ₪ על כתר חרסינה מאוחה למתכת. אם אתם רוצים לדעת פרטים על כתר חרסינה שהוא מאוחה לזירקוניה, אתם צריכים להכין כ – 3,000 ₪. כן, כתר חרסינה מחיר משתנה. שכן, קיבלנו אפילו הצעה על סך 3,500 ₪ לכתר עם חרסינה טהורה לחלוטין.

 

מה כלול במחירים האלה?

המחירים כוללים את הטיפול הראשוני של שיוף השן ולאחר מכן, התאמה של כתר זמני, מדידה של השלד והרכבה של הכתר הסופי בהחלט. ראוי לציין כי מדובר לא פעם בהליך שצריך להתחלק לכמה טיפולים שונים. חשוב שתדעו זאת כדי להכין את הלוח זמנים שלכם בהתאם.

מה כלול במחירים האלה

הצעת מחיר נוספת לכתר חרסינה

מקום נוסף שהסתייענו בו לקבלת מחירים גרם לנו להבין כי אפשר לשלם יותר על ההליך המדובר. אם תלכו לרופא פרטי בתל אביב, אתם צפויים לשלם את העלויות הבאות:

  • 2,100 ₪ על כתר חרסינה מאוחה למתכת
  • 3,600 ₪ על כתר חרסינה מאוחה לזירקוניה
  • 4,200 ₪ על כתר שעשוי מ – 100% חרסינה

גם כאן ההליך כולל שיוף, התאמה של כתר זמני והוספה של כתר באופן סופי.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת כמה תצטרכו לשלם כדי שיהיה לכם חיוך יפה ומלא שיניים. כעת, נותר לכם רק לצאת ולבדוק את היצע המחירים במרפאות הסמוכות למקום המגורים שלכם.

כמה אמור לעלות כתר חרסינה?

מה היה לנו עד עכשיו?