חיזוק בריאות הפה: כיצד תוספי מזון יכולים לשפר את בריאות השיניים שלך

קיים קשר הדוק בין צריכת תוספי מזון לשיפור ושימור בריאות הפה והשיניים. עובדה זו אינה ידועה ברבים. לכן, החלטנו להוציא מדריך מקיף שיציג את האינפורמציה בנושא. בשורות הבאות נציג בפניכם את הרכיבים שנמצאים בתוספי המזון שמובילים לתוצאה הרצויה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתקבלו את הכלים שישמרו על בריאות חלל הפה שלכם מעתה ואילך.

 

ויטמין A

תוספי מזון שמכילים ויטמין A מגבירים את ייצור הרוק בחלל הפה. מדובר בהליך חיוני שמסייע בסילוק חלקיקי מזון שנותרו על גבי השיניים וחיידקים מזיקים שעשויים להימצא בפה. הימצאותו של הרכיב בפה, מפחית באופן ניכר הסיכוי לחלות במחלות חניכיים ולהתפתחות של חורים בשיניים.

בריאות דנטלית

וויטמינים D

סביר להניח ששמעתם לא מעט על וויטמין D שהוצג בכותרת שלעיל, שכן, הוא נחשב לחיוניים ביותר לבריאות הגוף והשיניים. נציין תחילה שזהו וויטמין חיוני לבריאות השיניים, מכיוון שהוא מבצע את הפעולות הבאות:

  1. מגביר את הדחיסות של המינרלים בגוף
  2. מסייע בספיגה של הסידן
  3. מוביל את הסידן לעצמות השיניים

ניתן לצרוך את הוויטמין בעת שהות בשמש, אך צריך לעשות זאת באופן חכם. שכן, שהייה ממושכת תחת השמש עשויה להוביל להשפעות רעות. ההמלצה היא לרכוש תוספי תזונה איכותיים מהאתר הבא: https://by-harmony.co.il שמאפשר לכל אחד לקבל את הוויטמינים בכמות מספקת, ללא נטילת סיכונים.

 

וויטמין E

הרכיב הנוסף שנמצא בתוספי מזון ומסייע לבריאות השיניים הוא וויטמין E. מי שמכירים בהשפעותיו מקרוב, יודעים שזה מפחית את הסיכוי להופעת דלקות בחלל הפה.

יש מי שמכניסים לתפריט היומי שלהם מאכלים שעשירים בוויטמין זה (למשל, שקדים, תרד, אגוזים ואבוקדו), אך הם לא יודעים שלעיתים הוא לא נספג בגוף באופן מיטבי, כך שצריכת מאכלים אלה לא מספקת בהכרח את כמות הוויטמין הדרושה לגוף. לכן, מומלץ לצרוך את תוספי המזון שמאפשרים לוויטמין להיספג בחלל הפה בקלות.

בריאות דנטלית

סידן

כל ילד יודע שסידן חשוב לבריאות העצמות. נוכחותו בתוספי מזון צפויה לשמור על בריאות השיניים ולהפחית את הסיכוי להופעת עששת ודלקות חניכיים. רגע לפני שנעבור לרכיב הבא, נציין שמומחים מהתחום הדנטלי דירגו את הסידן כמינרל הטוב ביותר לבריאות השן, כך שמומלץ לבדוק שתוסף המזון שלכם מכיל אותו בכמות שמתאימה למשקל הגוף שלכם.

 

ברזל

נטילת תוספי מזון שמכילים ברזל תחזק את המערכת החיסונית של הגוף. התרחשות זו מפחיתה באופן ניכר את הסיכוי להתפתחות של מחלות חניכיים ודלקות אוראליות שעשויות לפגוע בסופו של דבר בשיניים.

 

לסיום

בחירה מושכלת של תוספי מזון יכולה לשפר באופן ניכר את בריאות השיניים שלכם. כעת אתם יודעים שעליכם לבחור בתוסף שמכיל את הרכיבים שהוצגו עד כה, כדי שתוכלו להגיע לתוצאה הרצויה. נאחל בהזדמנות זו שיהיה בהצלחה ושתשמרו על בריאות הפה לאורך שנים.

בריאות דנטלית

בריאות דנטלית
מה היה לנו עד עכשיו?