חיוך מיליון דולר: 3 דרכים להלבנת השיניים

כולנו רוצים לחייך ולהיראות מיליון דולר, אבל האמת היא, שלא כולנו יודעים איך עושים זאת. אנחנו היינו עד לא מזמן חלק מהעניין הזה. כלומר, סיפרנו לכולם כמה שאנחנו לא מרוצים מהחיוך שלנו ולא עשינו עם העניין שום דבר. למה? פשוט כי לא הכרנו את הדרכים להלבנת שיניים. בשלב מסוים, הבנו שאנחנו עוצרים הכול ובודקים את הנושא באופן מעמיק. כשריכזנו מספיק מידע ויצאנו לדרך, החלטנו לכתוב על כך מדריך מקיף שיקל על אחרים.

 

תכירו את הרקע המעמיק עוד יותר לכתיבת המדריך

אם קראתם את פסקת הפתיחה, אתם וודאי מבינים שהיינו באותו מצב שאתם נמצאים בו ממש עכשיו. עד לא מזמן, לא היה לנו מושג לגבי הלבנת שיניים. לא ידענו איך עושים את זה, אצל מי ומה חשוב לדעת. כשהבנו שאנחנו לא מסוגלים יותר להסתיר את החיוך, נפגשנו עם אנשים שעברו הלבנת שיניים ושאלנו אותם באיזו דרך הם ביצעו את ההלבנה. קיבלנו 3 דרכים שונות והבנו שאנחנו הולכים לכתוב מדריך שיתמקד בהן. אם אתם רוצים חיוך לבן ומלא ביטחון, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו איך תוכלו לעשות זאת.

 

חיוך מיליון דולר: הדרך ה – 1 להלבנת שיניים

הדרך ה – 1 שנמצאה כנפוצה ביותר בקרב אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך היא באמצעות ציפוי חרסינה. מדובר בשיטה מומלצת עבור מי שיש לו כתמי פיגמנטציה בשיניים. שכן, מדובר בכתמים שלא יורדים בדרך כלל בשיטות האחרות. כאן, פשוט מכסים את השן בשכבה דקה מאוד של חרסינה שמאפשרת להביא לחיוך לבן ומלא ברק. אם אתם חושבים לבצע את השיטה הזו, דעו כי מומלץ לקרוא על שיטות הלבנת השיניים המומלצות באתר מרפאת ד"ר ספי פורת כדי שתוכלו להיות בטוחם שהיא מתאימה לכם ב – 100%.

 

חיוך מיליון דולר: הדרך ה – 2 להלבנת שיניים

הדרך השנייה להלבנת שיניים היא באמצעות חומר ייעודי שאתם יכולים לרכוש באופן עצמאי. מדובר בחומר שצריך לשים אותו על גבי השיניים ועליו להניח פלטה. החומר נכנס אל השן ומביא להבהרה של החלק החיצוני שלה. השיטה מתאימה למי שמתמיד. שכן, רק כך ניתן לראות תוצאות.

 

חיוך מיליון דולר: הדרך ה – 3 להלבנת שיניים

השיטה השלישית מתבצעת על ידי רופאי שיניים והיא דומה לזו שהוצעה לכם בפסקה הקודמת. מדובר גם כן בשימוש בחומר ייחודי שחודר אל השן ומאפשר להלבין את החלק החיצוני שלה. אם תבחרו בשיטה זו, כדאי שתדעו שהרופא משתמש במכשירים מיוחדים שמאפשרים להביא להלבנה איכותית.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את 3 הדרכים להלבנת השיניים. כעת, כשיש לכם את כל המידע המקיף בנושא, נותר לכם רק לבחור את הדרך המתאימה לכם ביותר וליצור קשר עם רופא שיניים מומחה. נאחל לכם בהצלחה!

דוגמנית

 

לפני ואחרי הטיפול
מה היה לנו עד עכשיו?