השתלת שיניים ביום אחד – האם זה אפשרי?

במידה ויש לכם שן חולה שגורמת לכם לכאבים, או שאולי איבדתם שן לאחרונה ועכשיו החיוך שלכם אינו מוצא חן בעיניכם כמו בעבר, ייתכן שתבחנו מה האפשרויות העומדות בפניכם כדי לשחזר את החיוך ולהפיג את הכאב. למזלכם, השתלות שיניים ביום אחד הפכו פופולריות מאוד בעולם רפואת השיניים. תהליך ההשתלה המסורתי אשר כרוך בזמן רב עודנו קיים. עם זאת, כיום, תוכלו לשחזר את החיוך שלכם בזמן שיא. רבים תוהים האם תהליך זה בטוח ואמין. בפסקאות הקרובות נבחן סוג זה של הליך.

 

השתלות ביום אחד

במילים פשוטות, השתלות שיניים ביום אחד היא הדרך הנוחה ביותר לקבל חיוך חדש ומושלם. לכן, במקום לחכות שבועות או חודשים במשרד רופא השיניים שלכם בהמתנה לשיניים חדשות, אתם יכולים לעשות את הכול בפעם אחת. עבור השתלות בשיטה המסורתית, היה צורך בתהליך ארוך וממושך. תחילה היה צורך לעקור את השן הפגועה ולהמתין כשלושה עד ארבעה חודשים לשיקום האזור.

לאחר מכן מחדירים את השתל, מה שכרוך בהמתנה נוספת. לבסוף, היו מלבישים את הכתר על השתל. כל התהליך היה עשוי לקחת כ-5-10 חודשים. לעומת זאת, עם שתלים ביום אחד  תצטרכו לראות את הרופא שלכם שלוש פעמים – פעם לייעוץ, פעם לניתוח ולבסוף למעקב. אבל, במקום המתנה של חודשים ארוכים תוכלו לקבל את החיוך שלכם במהירות אדירה.

 

היתרונות הבולטים

שתלים ביום אחד הולכים ונעשים לפופולריים יותר ויותר. כיום, בשונה מבעבר, הסטטיסטיקה להצלחה בהשתלות ביום אחד כמעט זהה לסטטיסטיקה להצלחת השתלה מסורתית. בנוסף, להשתלות ביום אחד מספר יתרונות נוספים, ובהם: העובדה שהכול מתחיל ונגמר ביום אחד, קל יותר לשתל להתמזג עם העצם, תהליך ריפוי קל יותר לחניכיים, השתל מרחיק חיידקים, מסייע לשיפור המראה במהירות גדולה.

 

החסרונות האפשריים

יש מספר שיקולים זהירים אותם יש להביא בחשבון לפני קבלת ההחלטה. ראשית, אמנם באופן מינורי ביותר, אך עדיין הסיכוי לכישלון בהשתלה ביום אחד גדולים יותר מהסיכויים בכישלון כאשר מדובר בהשתלה מסורתית. בנוסף, ישנה סכנה לאיבוד עצם במהלך ההליך. מעבר לכך, ישנה אפשרות לאי נוחות גדולה יותר לאחר ההליך עצמו. ביצוע פרוצדורה כירורגית ביום אחד כרוך במעמסה כבדה על הגוף הנדרש להתאושש מכך. בנוסף, למי שסובל ממערכת חיסונית חלשה נדרש למשנה זהירות כאשר הוא בוחר באפיק זה.

 

בחרו בטובים ביותר

הדרך הטובה ביותר לבחור בהליך השתלה ביום אחד או בהליך השתלה מסורתי, היא להיוועץ עם מספר מומחים המנוסים בסוג כזה של החלטות. ניסיונם של אותם הרופאים יוכל לסייע לך להבין איזה אחד מן הסוגים הללו יהיה הנכון ביותר עבורך. בנוסף, נכון יהיה לבחור מקום בו ההשתלה תיעשה על ידי המומחים ביותר ובסביבת מומחים מכל תחומי ההתמחות. לכן, בחרו באחד מסניפי דנטל מדיקל סנטר והיוועצו בטובים ביותר.

שתלים

מה היה לנו עד עכשיו?