השתלת שיניים ביום אחד – מה לעשות טרם הטיפול?

טיפול רפואי הוא אף פעם לא משחק ילדים ופעמים רבות יש לו השלכות נרחבות על החיים שלנו.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי הדבר אינו שונה כאשר אנו מדברים על השתלות שיניים ביום אחד.

עליכם להבין כי השתלה ביום אחד היא לא משחק ילדים ויש לה השפעה גדולה על חיינו.

לכן אתם בוודאי רוצים לדעת מה לשעות טרם הטיפול של השתלת השיניים? אם כן אתם קודם כל צריכים לעבור בדיקת CT בכדי לבחון את צפיפות העצם בלסת שלכם.

עליכם לדעת כי צריך די עצם בלסת בכדי להשתיל את השתלים הדנטליים.

לאחר שתעברו את הבדיקה הזאת הרופא המטפל יברר פרטים על חייכם בכדי לדעת האם אתם בקבוצת סיכון (לדוגמא מעשנים נמצאים בקבוצת סיכון) ויחליט האם אתם יכולים לעבור את הטיפול או לא.

 

מהי ההחלמה לאחר השתלת השיניים?

נאמר כבר בהתחלה אם אתם רוצים לעבור השתלות שיניים אתם צריכים להקשיב להוראות הרופא המטפל שלכם. בסופו של דבר ללא קשר למה שכתוב באינטרנט הרופא שלכם יודע הכי טוב ולו אתם צריכים להקשיב תמיד. עם זאת, נציין כי באופן יחסי ההחלמה מהשתלת שיניים היא לא כל כך קשה ומהר מאוד תוכלו לחזור לחיים הרגילים שלכם. עם זאת, יש מקרים שבהם יכול להיות זיהום לאחר הטיפול ובמקרים כאלו אנו חייבים לטפל בבעיה בהקדם האפשרי. בכל מקרה של חשש אל תהססו ופנו אל המרפאה שבה עברתם את הטיפול בכדי לשתף את הרופא בהרגשה שלכם וכך תתמודדו עם הבעיה על הצד הטוב ביותר.

 

מה היתרונות של השתלת שיניים על פני השתלת פרוטזה?

אז מדוע כדאי לי לעשות השתלות שיניים ביום אחד? ולא השתלת פרוטזה? אם כן אתם צריכים להבין כי השתלה ביום אחד היא הרבה יותר מהירה מאשר השתלת פרוטזה וזה משהו שלא נתון במחלוקת. אך יש לציין כי עם השתלת שיניים ביום אחד איכות החיים שלכם היא הרבה יותר גדולה וזאת עקב העובדה כי אתם לא צריכים להוציא את השיניים כל יום בלילה. לא רק זאת אלא ששיניים בפרוטזה יכולים לצאת כאשר משתעלים חזק או מקלים מכה ולכן זו עוד סיבה מדוע השתלת שיניים ביום אחד עדיפה על פני פרוטזה ומדוע היא הרבה יותר טובה מאשר פרוטזה.

 

האם העלות של השתלת שיניים צריכה להטריד אותי?

אם אתם הולכים אל דוקטור שיניים בשביל השתלת שיניים ביום אחד אנו חייבים לציין כי העלות של ההשתלה היא לא בשמיים. באופן יחסי אפשר לקבוע כי השתלה ביום אחד היא לא יקרה במיוחד ולכן המחיר של ההשתלה לא צריך להרתיע אתכם ולא צריך להפחיד אתכם אם אתם סובלים מבעיית שיניים רצינית.

 

חיוך מושלם

אישה מחייכת
מה היה לנו עד עכשיו?