האם סיגריה אלקטרונית משפיעה על צבע השיניים שלכם?

עישון סיגריות רגילות תמיד הווה גורם מזיק לבריאות השן – אבל מה לגבי סיגריה אלקטרונית? במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש אודות

השפעתה של סיגריה אלקטרונית על צבע השיניים שלכם.

 

כיצד עובדת סיגריה אלקטרונית?

סיגריה אלקטרונית מגיעה במגוון של טעמים וצורות. אופן הפעולה של סיגריה אלקטרונית מתבסס על שימוש במשאף שממנו המשתמש שואף את העשן וזרימת האוויר מפעילה למעשה חיישן מסוים שעובד על בטריות. החיישן גורם לאידוי ניקוטין שנמצא במצב נוזל ולאידוי של חומרים שיוצרים אפקט של עשן. היתרון בשימוש בסיגריה אלקטרונית הוא העובדה שהוא לא מכיל טבק. כמו כן, גם הניקוטין שנמצא במחסנית הוא סינתטי ולכן כל מחסנית תוכל להספיק למשתמש עבור מספר שימושים.

 

כיצד סיגריה אלקטרונית משפיעה על בריאות השן?

בניגוד לסיגריות רגילות, סיגריות אלקטרוניות אינן מכילות טבק. יש לזכור כי הטבק הוא למעשה הגורם המרכזי הגורם לשיניים להיות צהובות ולכער את מראה הפה. יש לכך יתרון משמעותי במעבר לעישון סיגריות אלקטרוניות! העשן שנמצא בפה אינו נחשב לעשן מזיק שעלול לפגוע במראה או בצבע השן ולכן השימוש בסיגריות אלקטרוניות עדיף עד מאוד לצורך שמירה על לובן השן.

 

אילו יתרונות נוספים יש לסיגריה אלקטרונית על פני סיגריה רגילה?

יתרון נוסף עבור סיגריות אלקטרוניות הוא אלמנט הריח. לטבק יש ריח רע באופן משמעותי ביחס לסיגריה אלקטרוניות. סיגריות רגילות עלולות לגרום לריח רע מאוד מאיזור חלל הפה. היתרון המרכזי בשימוש בסיגריה אלקטרונית הוא מגוון הטעמים שיש בנוזל האידוי. נוזל זה יכול להגיע במגוון של טעמים וריחות כך שניתן להנות מריח פה מרענן ומטעם עדין ולא חזק כפי שניתן לקבל מעישון של סיגריות רגילות המכילות טבק.

 

כיצד ניתן לשמור על השיניים למרות העישון?

יש לזכור כי גם שימוש בסיגריה אלקטרונית אינו מהווה תחליף לתחזוקה שוטפת של השיניים. בשל כך, יש להקפיד על צחצוח ושימוש במשחות שיניים מיוחדות באופן יומיומי על מנת לשמור על לובן השן ולהמנע מצהיבות. אפשרות נוספת שיש לבחון היא הלבנת שיניים במרפאה לצורך רענון מראה הפה והלבנה של שיניים שהצהיבו לחלוטין. בנוסף, יש להקפיד על שימוש בקיסמים וחוט דנטלי. הקפדה על כל אלו תסייע לצורך הסרת אבנית שעלולה לגרום להצהבה של השיניים. בנוסף, יש להקפיד לבקר אצל השיננית פעם בחצי שנה לצורך הסרה עמוקה יותר של האבנית אשר תבטיח להפחית את כמות הפלאק המצטבר בין השיניים.

 

לסיכום

השיניים שלנו הם בהרבה מאוד מקרים גם כרטיס הביקור שלנו. לשם כך חשוב מאוד להקפיד על המראה שלהן ולהמנע ככל הניתן משיניים צהובות. בשל כך, רצוי להמנע משימוש בסיגריות רגילות המכילות טבק הגורם להצהבה קיצונית של השיניים. מסיבה זו מומלץ לעבור לסיגריה אלקטרונית חסרת הטבק שלא תפגע בצבע השן ובבריאותה. כך תשמרו על חיוך בריא ושיניים לבנות.

 

מה היה לנו עד עכשיו?