6 דברים שחייבים לעשות לפני טיפול שורש

אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם בדרך לטיפול שורש. אספנו עבורכם X דברים שחייבים לעשות לפני טיפול שורש, להלן הממצאים:

 

  1. לצחצח שיניים

זה אולי ישמע לכם ציני, אבל אנחנו רציניים לחלוטין.
נתעכב לרגע על עניין צחצוח השיניים. אם הייתם מצחצחים שיניים לעיתים קרובות יותר, סביר להניח שהייתם נמנעים מהטיפול. זה אולי נשמע עכשיו כמו הדודה הפולניה שלכם, אבל אנחנו אומרים זאת מתוך דאגה.
לפני טיפול שורש כדאי לשמור טוב טוב על השיניים כדי שהמצב לא יחמיר.
לכן, אם עד היום צחצחתם שיניים רק פעם אחת ביום, אנחנו ממליצים, עד שיגיע תורכם להגיע למרפאה בשביל לבצע את ההליך, לצחצח לפחות פעמיים או שלוש.

 

  1. לבדוק שאתם בידיים טובות

אנחנו בטח לא צריכים להגיד לכם שטיפול שורש צריך להיעשות על ידי רופא מומחה, ובכל זאת. אנחנו מציעים לכם לבדוק שהרופא שלכם מומחה ושלא נפלתם על מרפאה של חובבן. אם אתם מחפשים המלצה, אנחנו מציעים לכם להיכנס לאתר של ד"ר לובה, ה-רופאה שלנו https://drluba.com.

 

  1. צילומים

הגענו לשלב היישומי.
לפני שתגיעו לטיפול שורש, תכינו קלסר או ניילונית ותארגנו את צילומי השיניים שערכו  לכם בתקופה האחרונה. חשוב להביא אותם כדי שהרופא המטפל יוכל לראות מה מצב השן ומה ההיסטוריה שלה. כלומר, מה היא עברה עד שהגיעה למצב הנוכחי (במידה ואין כאלו, לא להילחץ, הכל בסדר, יערכו לכם את הצילומים במרפאה עצמה לפני הטיפול).

 

  1. לעדכן את הרופא האם אתם זקוקים להכנת כתר בהמשך

במקרים מסוימים, השן שזקוקה לטיפול שורש עטופה בכתר. במצב זה, צריך לעדכן מראש את הרופא כי זו השן שדרוש לה טיפול. הרופא צריך להיות מודע לכך טרם תחילת הטיפול כדי שיכין עבורכם כתר זמני מראש.

 

  1. אפשר לאכול רגיל

פעמים רבות מטופלים מוצאים את עצמם צמים במשך שעות ארוכות לפני טיפול שורש בגלל שהם חושבים שצום דרוש לבדיקה הזו. אנחנו כאן בשביל להגיד לכם – תאכלו!
אין צורך בצום לפני טיפול שורש, אבל ההמלצה היא לא לאכול ארוחות כבדות מידי, אז תשימו לב שאתם לא מעמיסים יותר מידי על הקיבה, כדי שתוכלו להרגיש בנוח בזמן הטיפול.

 

  1. תכינו מראש משככי כאבים

כל אחד מגיב אחרת לטיפול שורש. יש מטופלים שחווים כאבים קשים ויש מי שאינם חווים כאבים כלל.
ברוב המקרים, הטיפול  מתבצע בהרדמה מקומית, כך שיכול להיות שתרגישו  אי נוחות כלשהי בתום ההשפעה שלה, אבל בעניין הכאב, כמו שאמרנו, מדובר בעניין סובייקטיבי.
אנחנו ממליצים בכל אופן לבדוק מראש שיש לכם בבית משככי כאבים. במידה ואין לכם כאלו, גשו לפני הטיפול ותצטיידו בהתאם.
במקרה הכי גרוע, לא תצטרכו אותם בסופו של דבר.

אנחנו מאחלים לכם שתעברו את הטיפול בקלות וללא כאב.

 

טיפול רפואי

שיניים
מה היה לנו עד עכשיו?