הרבלייף וטיפול שיניים: בחינת הקשר בין תזונה לבריאות הפה

שיח על תזונה נכונה מתקיים בדרך כלל בהקשר של צריכת מזון שמחזק את הגוף והנפש. מדריך זה יציג את הנושא מנקודת מבט אחרת ויתמקד בבחינת הקשר שבין התזונה הבריאה לחלל הפה. קראו את השורות הבאות ותגלו תוך זמן קצר למה חשוב להכיר בעניין זה מקרוב ואיך תוכלו ליישם אותו על הצד הטוב ביותר, כדי לחסוך את טיפולי השיניים המורכבים מעתה והלאה.

 

תכירו את המושג – תזונה דנטלית

חשוב שתכירו תחילה את המושג "תזונה דנטלית" שיבוא לידי ביטוי במדריך הנוכחי. נסביר בקצרה שזוהי השקפת עולם שנוגעת לאופן נטילת המזון של אנשים שונים. כאשר המטרה העיקרית שלה היא לשמור על בריאות השיניים והחניכיים. התזונה מבוססת על 2 עקרונות חשובים:

  1. צריכת מזונות ושתייה שלא מובילים להתפתחות של דלקות שיניים ועששת
  2. צריכת מזונות שמחזקים את רקמת השן

אורח חיים בריא שמתנהל בהתאם לעקרונות התזונה הדנטלית יכול להפחית באופן משמעותי את ההשפעה של החיידקים הרעים שנמצאים לאורך זמן על גבי השן.

הרבלייף

איך מיישמים את התזונה בפועל?

כל אחד יכול להחליט ביום בהיר אחד שהוא רוצה לצרוך תזונה דנטלית בלבד. כדי שזה יקרה, צריך להפחית בתור התחלה את כמות הפחמימות שנצרכת על בסיס יומי. שכן, אלה מתפרקות בעזרת החיידקים ה"רעים" והופכות להיות חומצות שפוגעות בסופו של דבר בחניכיים ובשיניים. מומחים ממליצים לרכוש מוצרים של חברת הרבלייף  ולהוסיף אותם בתור התחלה לתזונה הקיימת. כך שלאט לאט, התזונה ה"רגילה" תידחק הצידה ובמקומה ניתן יהיה לצרוך שייקים טבעיים, אבקות ומוצרים משלימים אחרים שכוללים כמות פחמימות מועטה.

 

הקשר בין מוצרי הרבלייף לבריאות חלל הפה

כעת יש בידיכם את המידע הבסיסי, כך שאפשר להציג את הקשר שבא לידי ביטוי בין מוצרי הרבלייף לבין השמירה על בריאות חלל הפה. מוצרים אלה כאמור, כוללים כמות מועטה של פחמימות, אך זה לא הכול. הם עשירים ברכיבים שמחזקים את השיניים והחניכיים, כך שאלה שומרים על חלל הפה מפני עששת. הנה רשימה חלקית של אותם רכיבים שנמצאים במוצרים החיוניים:

  • חלבונים
  • וויטמינים
  • מינרלים

הרבלייף

לגזור ולשמור: הצעה לארוחה שתשמור על בריאות השיניים

אם אתם רוצים לצאת מהמדריך הנוכחי עם טיפ משנה חיים, עליכם להחליט שמעכשיו תצרכו בכל בוקר ארוחת הרבלייף מזינה שתכלול שייק פרומולה 1 במגוון טעמים. ההכנה של השייק אורכת רגעים ספורים בלבד, כך שגם אם אתם ממהרים בבוקר לעבודה, לא תוכלו למצוא סיבה הגיונית שתגרום לכם לדלג על הטיפ הזה. פשוט תערבבו 2-3 כפות מדידה של השייק ב – 300 מיליליטר מים ותשתו לרוויה.

 

לסיום

צריכת מוצרי הרבלייף שומרת על בריאות השיניים לאורך זמן ומפחיתה את הסיכוי להופעת עששת ומחלות שונות שנוגעות לחלל הפה. כעת אתם מכירים בעובדה זו, כך שנותר לכם רק לשלב בין השניים ולגלות בעצמכם את התוצאה.

הרבלייף

הרבלייף
מה היה לנו עד עכשיו?