איך להקל על כאבי שיניים בדרך טבעית?

כאבי שיניים, בדומה לכאבי אוזניים ידועים ככאבים חזקים מאוד. גם אנשים שיש להם יכולת סבל גבוהה מוצאים את עצמם לא פעם נאבקים אל מול הכאבים הללו. ישנם לא מעט מקרים שבהם אנשים נאלצים להתמודד עם כאבי השיניים בדרך טבעית מסיבות שונות. כדי להקל עליהם בסבל זה, יצאנו לבדוק איך אפשר להגיע להקלה באופן טבעי וללא נטילת תרופות.

 

הרקע לכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר שמצאנו את עצמנו שוכבים במיטה לאחר עקירה שבוצעה לנו ללא כל אפשרות ליטול משככי כאבים. מסיבות שלא נפרט כאן, הרופא ביקש מאתנו שלא ליטול משככי כאבים ומסר לנו כמה תרופות סבתא שלדבריו, עוזרות באופן משמעותיו בהקלה על הכאב. אנו מודים שבהתחלה היינו סקפטיים, אבל לאחר שניסינו כמה מהן, גילינו שיש אמת בדבריו. כדי שכולם יוכלו ליהנות מהאפשרות הזו, החלטנו לכתוב על כך מדריך מעמיק.

 

איך להקל על כאבי שיניים בדרך טבעית? אפשרות מספר 1

כדי שתוכלו להקל על כאבי השיניים שלכם אתם לא צריכים ללכת לסבתא ולבקש ממנה תרופות סבתא. אתם פשוט צריכים לקרוא את האפשרות הנוכחית וליישם אותה. שימו לב, אתם צריכים ללכת למטבח ולקחת את השלגון הקטן של הילדים (פופאייס) ופשוט לשים אותו בסמוך למקום העקירה על הלחי החיצונית. חשוב לציין שצריך להניח את הקרח שלא ישירות על מקום העקירה. ברגע שתניחו אותו למשך מיותר 10 שניות, אתם תרגישו הקלה.

 

איך להקל על כאבי שיניים בדרך טבעית? אפשרות מספר 2

האפשרות השנייה שתאפשר לכם להרגיש קצת הקלה כוללת גם כן אפשרות קפואה למדי. מדובר באפשרות שאתם צריכים ליישם רק לאחר כמה שעות מרגע העקירה (בהתאם להנחיות הרופא). אתם פשוט צריכים לאכול ארטיק קרח ולהעביר את הקרח ברחבי הפה תוך תשומת לב למקום העקירה. בכל פעם שהקרח ייגע באזור העקירה אתם תרגישו תחושת הקלה משמעותית.

 

שמעתם על אפשרויות טבעיות אחרות? תבדקו עם הרופא שלכם

אם חבר סיפר לכם על אפשרות טבעית אחרת שכוללת למשל נטילת כדורים טבעיים או עישון קנאביס, כדאי שתפנו קודם כל אל רופא השיניים שלכם ותבררו עמו אם אכן מדובר בשיטות טבעיות אחרות. הרופא שלנו ציין בפנינו שהוא מבקש שלא ניישם שיטות שהוא לא המליץ עליהם כדי שלא נמצא את עצמנו גורמים נזק לאזור העקירה.

 

יש לכם רעיון לדרך נוסף להקל על כאבי שיניים?

אם יש לכם רעיון משלכם להקל על כאבי שיניים באופן טבעי, אנחנו נשמח מאוד לשמוע. אתם מוזמנים להעביר לנו את הרעיונות שלכם באמצעות אחת או יותר מהדרכים הבאות:

  • פנייה באמצעות תיבת האינבוקס בפייסבוק
  • פנייה באמצעות כתובת המייל שלנו
  • פנייה באמצעות הודעת וואצאפ

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך להקל על כאבי שיניים בדרך טבעית. תרגישו טוב!

שיניים קדמיות

 

שן
מה היה לנו עד עכשיו?