איך לבחור מרפאת שיניים קבועה לשנים קדימה

אם קיים בתחום הרפואה, ענף שאיננו מוערך מספיק, זהו ענף רפואת השיניים.

רבים אינם מבינים, כמה רפואת השיניים חשובה, וכמה בריאות השיניים, קריטית לאדם.

כיום, יש נטייה לחשוב, כי כאב שיניים הוא שטותי, ובריאות השיניים איננה חשובה כמו בריאות הגוף הכללית. מה שלא כולם יודעים, זה שבריאות השיניים הינה קריטית ומשמעותית, ויכולה להוביל למצבים מסכני חיים. לכן, חשוב מאוד לדאוג לבריאות השיניים. הצעד הראשון והמשמעותי ביותר בשמירה על השיניים שלכם, הינה בחירת מרפאה טובה, אשר תספק לכם שירות לכל החיים.

 

למה לי בכלל מרפאה קבועה

בעקבות חוסר החשיבות לבריאות השיניים כיום, אנשים אינם דואגים להם למרפאת שיניים קבועה, ומסתפקים ברופאים מזדמנים, מטעם קופת החולים. מרפאת שיניים קבועה, תחסוך לכם כאב ראש של העברת תיקים, ובדיקות רפואיות מרופא אחד לאחר, ותיתן לכם את השקט הנפשי, שאתם נמצאים בידיים טובות. מרפאת שיניים קבועה, חשובה בדיוק כמו כל מרפאה קבועה אחרת, כדי שאתם, ועברכם הרפואי יהיה מוכר בה. בנוסף, הכרת הרופא, בייחוד אם זה רופא שיניים, זהו דבר קריטי עבור טיפול טוב.

 

איך בוחרים מרפאה קבועה

השלב הראשון בבחירת מרפאה קבועה, הוא בדיקת מרפאות אשר נמצאות במרחק סביר ממקום מגוריכם, שכן לא תסעו לכיוון מרפאת שיניים ברעננה, אם אתם גרים באילת. החליטו על זמן, או מרחק נסיעה סביר, אותו אתם מוכנים לנסוע עבור טיפול שיניים, ובדקו מרפאות שיניים שנמצאות בטווח נסיעה זה. חשוב לזכור, כי הינכם מתכננים שנים קדימה, לכם התחשבו ביכולת הנסיעה שלכם בעתיד, וכן גם בתוכניות המגורים שלכם לעתיד הרחוק.

 

מהי מרפאה טובה

הצעד הבא כמובן, הוא בדיקת טיב המרפאות, הנמצאות ברדיוס שבחרתם. חשוב שתזכרו, כי אין להתפשר על מרפאת שיניים סבירה, הן מבחינת מקצועיות, והן מבחינת מתן שירות מספק. התייחסו בבדיקתכם, לכל רופאי המרפאה, והקדישו זמן לבדוק את עברם, ואת מקצועיותם. תנו מקום גם לביקורות, אותם ניתן למצוא על המרפאות השונות, אך זכרו, כי חוויה של מטופל אחד יכולה להיות שונה מזו של מטופל אחר, באותה הקליניקה.

 

בדקו מה הם מציעים

חשוב מאוד לזכור, כי כאשר בוחרים מרפאה לשנים קדימה, יש לבדוק את כל השירותים אותם הם מציעים, שמא, חלילה תצטרכו בעתיד טיפול מסובך, ובמרפאה שבחרתם לא קיים שירות כזה. זכרו, כי בעוד מספר שנים, ייתכן ותצטרכו טיפולים שונים מאלו שאתם זקוקים להם עכשיו, ועל כן, חשוב לכסות מראש את כל האפשרויות, והסיכונים הקיימים.

 

יחס אישי

הדבר האחרון אותו יש לקחת בחשבון, הינו חוויה אישית. טיפולי שיניים, הם אינם חוויה נעימה, ולכן, על הרופא שלכם יש להיות אדיב, וסבלני כלפיכם. אל תמעיטו בערך החוויה, והיחס במרפאה, שכן יחס אישי רע, מראה על חוסר מקצועיות, ויגרע מטיב המקום.

 

קליניקה

חיוך
מה היה לנו עד עכשיו?