איך לבחור כיסא לרופא שיניים

אף מרפאה של רופא שיניים איננה שלמה ללא כיסא לרופא שיניים.

אין ספק שמדובר באחד המכשירים, מבין כול הציוד הדנטלי שרוכש רופא השיניים, שהוא מרכזי מאוד ומשפיע מאוד על החוויה הן של המטופל אך הן של הרופא.

על כן, בחירת הכיסא חייבת להתבצע בכובד ראש ולאחר בחינה מעמיקה של האפשרויות שיש בשוק

. כיסא רופא שיניים לא מספיק איכותי או מקצועי, עשוי להפוך את כול הליך הטיפול לפחות נוח עבור הרופא ובהתאם לכך, לפחות מקצועי.

 

כיסא לרופא שיניים

כיסא לרופא שיניים אשר נמצא בחדר הטיפולים שבו הרופא מקבל מטופליו, צריך להיות כזה אשר יאפשר לרופא לטפל בנוחות המקסימלית. בשונה מאנשי מקצוע אשר כול שעליהם לעשות לרוב הוא לשבת מול המטופל בשולחן וכיסא, רופא שיניים נותן טיפול בכול מיני זוויות אשר יכולות להקשות על גבו לדוגמא, או להיות לו מאוד נוחות. ברור כי כאשר לא נוח ואפילו מפריע לרופא, הטיפול אשר הוא יעניק עשוי לרדת ברמת האיכות וזאת לא משהו שרופא רוצה שיקרה.

 

נסו כמה כסאות

ראשית, כאשר רוצים לבחור כול ציוד דנטלי באשר הוא למרפאה של רופא שיניים בין אם מדובר בציוד אוטוקלאב ובין אם מדובר ממש בכיסא לרופא השיניים, מומלץ לנסות כמה כסאות טרם הבחירה. יכול להיות כי צורת כיסא, או האפשרויות שהוא טומן בחובו יהיו מאוד נוחות וטובות בעבור אדם אחד, אך פחות בעבור אדם אחר. על כן, מומלץ לנסות כמה כסאות בפעולה של ממש, בקשו זאת מהחברה שממנה אתם שוקלים את הרכישה.

 

אל תתפשרו על מחיר

כול בחירה של ציוד אשר אנשים קונים נעה בין האיכות למחיר כך שהמטרה היא לקבל הצעה אשר תהיה משתלמת ביותר ותשלב גם מחיר אידיאלי אך שזאת לא יפגע באיכות של המכשור אשר קונים. גם בהקשר כיסא לרופא שיניים, חשוב לא להתפשר על כיסא בגלל מחיר נמוך, בסופו של דבר מדובר בנוחות של הרופא והיא חייבת להיות בעדיפות ראשונה, גם אם תדרוש מחיר יחסית גבוה ביחס למכשור אחר שנקנה למרפאה.

 

ציוד דנטלי נוסף

מעבר לכיסא רופא השיניים, כול הטיפים הללו רלוונטיים לכול ציוד דנטלי אחד אשר רופא רוכש למרפאה שלו. חשוב שיהיה לו נוח עם הציוד וכן שיהיה מקצועי ובמחיר הגיוני.

כיסא לרופא שיניים משמש אותו בכול שלב במהלך הטיפול ועל כן, חשוב שיהיה כמה שיותר מותאם לרופא עצמו. זכרו כי כיסא שמתאים לרופא אחד יכול להיות ממש לא נוח בעבור רופא אחר ועל כן מומלץ לא לוותר על תקופת ניסיון. נסו את הכיסא במרפאה עצמה למשך כמה ימים וסוגי טיפולים, יכול להיות כי בסביבה סטרילית לא יבואו לידי ביטוי כול האפשרויות של הכיסא והבחירה עשויה להיפגע עקב כך.

קליניקה

 

טיפול רפואי
מה היה לנו עד עכשיו?