כתובתנו: רחוב אילת 36, חולון
כתובתנו: רחוב אילת 36, חולון

שירותינו בחולון

רופא שיניים לתינוקות בחולון

הורים צעירים נוטים לקחת את ילדם התינוק לאין ספור בדיקות וטיפולים בשנים הראשונות לחייו. לא פעם ההורים מדלגים על הביקור אצל רופא שיניים, מאחר ואינם

טיפולי שיניים בחולון

בניגוד לאיברים רבים בגוף, השיניים לא מתחדשות. לכן ישנה חשיבות גדולה לשמירה וטיפול בשיניים בצורה עקבית. לרוב, נזקים לשיניים נגרמים כתוצאה מתהליכים ארוכי טווח ולכן

יישור שיניים לילדים בחולון

חיוך יפה יכול להשפיע לטובה על הרושם הראשוני שאדם יוצר. מעבר לתרומתו למראה האסתטי, החיוך תורם לביטחון העצמי שלנו. לא כולם נולדו עם חיוך מושלם,

יישור שיניים למבוגרים בחולון

די נפוץ לראות בני נוער מסתובבים עם חיוך מנצנץ ועליו גשר לשיניים, אך לא כך בעולם המבוגרים. מבוגרים רבים חוששים לבצע יישור שיניים, על אף

טיפולי נסיגת חניכיים בחולון

כמעט כל אדם יסבול מבעיות חניכיים לפחות פעם אחת במהלך חייו. אחד מהנזקים הנפוצים של מחלות חניכיים הוא נסיגת חניכיים. נסיגת חניכיים עלולה להיווצר מגורמים

טיפול שיניים לילדים בחולון

בגוף האדם יש פחות משתי מערכות שיניים, מערכת השיניים הנשירה ומערכת השיניים הקבועה. מאחר והשיניים לא יכולות להיבנות מחדש במקרה של נזק, חשוב להקפיד לשמור

טיפולי חניכיים בחולון

הסיבה העיקרית לאובדן שיניים במבוגרים היא מחלת חניכיים. דלקות חניכיים עלולות לגרום לנסיגת חניכיים, מה שיוביל לכאב, נפיחות ואף לפגיעה באחיזה של השיניים. על כן

טיפולי שיננית בחולון

השיננית היא אחת מבעלי המקצוע המרכזיים ביותר במרפאות השיניים בחולון. הטיפולים אצלה אומנם פשוטים אך חשובים מאוד לשמירה על היגיינת הפה. השיננית מבצעת ניקוי שיניים

טיפולים בכאבי שיניים בחולון

כל כאב באשר הוא, איננו נעים. אך כשמדובר בכאבי שיניים, אין ספק שמדובר בכאב נוראי, שעלול לפגוע בשגרת היום יום, באכילה ובדיבור התקינים. כאבי שיניים

טיפולי שיניים בהרדמה כללית בחולון

שיניים, אחד מאיברי הגוף שדורשים הכי הרבה תחזוקה. בין אם מדובר בצחצוח שיניים פעמיים ביום, בתזונה נכונה או בהעברת חוט דנטלי, כל אלו דורשים התייחסות

ניקוי תותבות בחולון

שיניים תותבות הן אביזר חיצוני שתפקידו הוא השלמת או החלפת שיניים חסרות. אומנם שיניים תותבות קיימות כבר מאות שנים, אך ככל שעובר הזמן הן משתכללות

שתלים בשיניים בחולון

מי לא רוצה חיוך מושלם, כזה עם שיניים טבעיות ככל שאפשר? לא פעם ניתן לראות אנשים עם שיניים חסרות או הרוסות שמשתדלים לא לחייך ואפילו

ציפוי שיניים בחולון

אחד הדברים שקובעים את הרושם הראשוני שיוצר אדם, הוא החיוך שלו. החיוך הוא חלק מרכזי בפנים ויכול להשפיע על נראות הבן אדם ועל הביטחון העצמי

שיניים בריאות
זקוקים לטיפול שיניים?
מלאו את הפרטים שלכם ותקבלו הצעת מחיר מכמה מרפאות שיניים הקרובים לביתכם!