4 טיפים שיעזרו לך לשמור על אורח חיים בריא

כולנו רוצים לשמור על אורח חיים בריא, אך מעטים מאתנו מצליחים ליישם את הדבר בחיי היום יום שלנו. מדריך זה עולה לרשת, כדי לרכז את 4 הטיפים שיקלו בהליך. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתוכלו לשנות את אורח החיים שלכם תוך זמן קצר במיוחד.

 

טיפ ראשון – תבחרו בפעילות ספורטיבית נגישה

ביצוע פעילויות ספורטיביות באופן קבוע עשוי להיות מורכב עבור מי שבוחרים בפעילות שמצריכה התארגנות מיוחדת (למשל, שחייה בבריכה ובים). שכן, אלה ידרשו נסיעה ברכב, חיפוש חניה והכנת תיק עם האקססוריז המתאימים. אם אתם רוצים לבצע פעילות ספורטיבית בתדירות גבוהה, עליכם לבחור בפעילות נגישה שתאפשר לכם לבצע אותה בקלות עוד היום. לדוגמא:

  • הליכה
  • ריצה
  • יוגה ופילאטיס (באמצעות צפייה בסרטונים)

פעילויות אלה מצריכות לבוש מתאים ומזרן, כך שלא תצטרכו לעבוד קשה כדי ליישם אותן לאורך זמן רב.

 

טיפ שני – קחו חלק בסדנת בריאות

הצורך בשמירה על אורח חיים בריא הוביל להתפתחות של סדנאות שונות שמכוונות את אורחיהן להתנהלות נכונה. נמליץ בהזדמנות זאת לבדוק פרטים על סדנת בריאות שמשלבת בין תזונה נכונה להתמודדות עם מצבים רגשיים מורכבים. שכן, השילוב בין השניים מוביל לבריאות שלמה של הגוף והנפש. נציין שסדנאות אלה כוללות בדרך כלל את ההליכים הבאים:

  • היכרות עם יסודות התזונה הבריאה
  • טיפים להתמודדות עם אכילה רגשית
  • הליכי ניקוי רעלים

פעילות ספורטיבית

טיפ שלישי – תצטרפו חברים למשימה

שמירה על אורח חיים בריא זה לא עניין של מה בכך. מדובר בתהליך שמצריך עידוד מצד הסביבה. לכן, נמליץ להעביר את המדריך הנוכחי לחברים שרוצים לשנות את הרגלי האכילה שלהם. תבקשו מהם להתמקד בטיפ זה, שיאפשר לכם ליישם את הטיפים הנותרים ביחד ולשמור על אורח חיים בריא לאורך זמן. זה הרי ידוע שעבודה משותפת מובילה להישגים גבוהים בכל תחום שהוא.

 

טיפ רביעי – תכינו טבלת הצלחות

הדרך הטובה ביותר לשמור על אורח חיים בריא לאורך זמן היא תוך קבלת חיזוקים. נדגיש שהסביבה עשויה שלא לשים לב לשינוי בהתחלה (ואלה הרגעים הקריטיים שבהם תזדקקו לחיזוק). ההמלצה שלנו היא להכין טבלת הצלחות שתאפשר לכם לסמן את היעדים שאליהם הגעתם.

תוכלו להעניק לעצמכם מתנה קטנה בכל סוף שבוע, לאחר שתצליחו לשמור על תזונה נכונה ופעילות ספורטיבית  באופן שהגדרתם לעצמכם מראש. זו הדרך הטובה ביותר להתמודד עם רגעי המשבר שעשויים לתקוף אתכם לא פעם. שכן, קיומה של הטבלה תגרום לכם לרצות להתמיד ולהגיע להישגים גבוהים.

 

השורה התחתונה

עד כאן 4 הטיפים שיעזרו לכם לשמור על אורח חיים בריא החל מעכשיו. כעת יש בידיכם את ההנחיות החשובות, כך שתצטרכו רק ליישם אותן לפי סדר הופעתן. נאחל כעת שתצליחו להגיע לתוצאה הרצויה תוך זמן קצר.

תזונה נכונה

אורח חיים בריא
מה היה לנו עד עכשיו?