שימוש בסיבידי כתרופה מאלחשת – האם זה עובד?

סיבידי, אחד החומרים שמכיל צמח הקנאביס, הוא חומר שנחשב לבעל יכולות רפואיות מרחיקות לכת, הן ברמה הנפשית והן ברמה הפיזית, והוא כבר מומלץ לטיפול עבור תופעות רפואיות שונות ברחבי העולם כולו.

השימוש העיקרי של סיבידי הוא בעיקר לסטרס נפשי וחרדות, אך גם עבור שלל מחלות אחרות והקלה על כאבים. אך רבים נשארים בתהייה – האם הוא גם מתאים להוות תרופה מאלחשת?.

לכן, לפניכם כל מה שחשוב לדעת על שימוש בסיבידי כתרופה מאלחשת, ואיך זה עובד.

 

מה הוא בדיוק סיבידי?

סיבידי, הוא חומר המופק ועובר מיצוי מצמח הקנאביס, זה הוא אחד מן החומרים שנמצאים בצמח הקנאביס בריכוז גבוה, לצד חומרים אחרים כמו החומר המוכר HTC שבאמת ממסטל וגורם להשלכות פסיכו – אקטיביות. לעומת החומר הזה, סיבידי אינו גורם להשלכות פסיכו – אקטיביות, והוא מומלץ לשימוש על ידי מחקרים רבים לצורך הרגעה ושלווה נפשית, וגם לצורך פתרון של מחלות ותופעות פיזיות. זה חומר עדיין יותר שלא עלול לגרום להשלכות מסוכנות כמו HTC, ונחשב על ידי רבים לבעל יכולות רפואיות רבות ויעילות למגוון של צרכים ותופעות רפואיות.

 

האם סיבידי מתאים להוות תרופה מאלחשת?

סיבידי, נצרך על ידי רבים לצרכים שונים הכוללים למשל לחץ נפשי וחרדה, הקלה ועל אוטיזם ואפילפסיה, מניעה של צמיחת תאים סרטניים – וכן אחד השימושים הפוצים ביותר של חומר הסיבידי הוא עבור שיכוך כאבים, שכן הוא מסוגל לאלחש, להרגיש ואף לפתור בעיות שונות בגוף לדעת רבים. מוצרי סיבידי, עשויים להפחית את הכאבים הכרוניים ולשפר את המצב, כפי שהעידו מטופלים רבים. כל זאת כי לסיבידי אכן יש השפעות מאלחשות, ולאחר נטילתו הוא משפיע על מערכת העצבים באופן שמסייע במניעת כאבים ואלחושם.

 

איך ניתן לצרוך סיבידי?

סיבידי ניתן לצריכה בכמה דרכים שונות, כאשר האופן הטוב ביותר לצריכתם הוא באופן כמה שיותר ישיר, כמו למשל נטילה של טיפות שמן סיבידי מתחת ללשון, בבליעה, וכדומה. ניתן גם לצרוך אותו דרך אידוי, וגם דרך מהילה באוכל ובמזון – אפשרות עמה ייקח לחומר יותר זמן להקל על הכאבים, שכן יש להמתין עד שייספג בקיבה. מעבר לכך יש גם קרמים שונים שמכילים סיבידי – כלומר מדובר בשוק שלם ומפותח, בו כל אחד יכול לבחור במוצר שהכי מתאים ונוח לו לשימוש.

 

כיצד ניתן לרכוש סיבידי?

רכישת סיבידי אפשרית דרך כמה ערוצים. כיום סיבידי מאושר על ידי מנהלי הבריאות במדינות רבות מאד ברחבי העולם, כך שיש לדבר שוק שלם, בעל מגוון תעריפים, ריכוזים ועלויות. גם בארץ חברות רבות מייצרות מוצרים שונים המכילים סיבידי. שימו לב, שכל שמן ומוצר אחר, יהיה בריכוז סיבידי שונה, ומעבר לכך כדאי לוודא שאתם רוכשים זאת דרך חברה תקינה, שלא תשאיר בסיבידי כימיקליים שונים מתהליך הייצור עצמו, חומרי הדברה רעילים או מתכות למיניהן.

עלה

 

שמן
מה היה לנו עד עכשיו?