שגרת טיפוח מומלצת לעור פנים זוהר – ומהן העלויות

כיום רבים מתמידים על שגרת טיפוח לעור הפנים על מנת לשמור עליו צעיר ורענן.

אבל, יש להבין ששגרת טיפוח בפני עצמה אינה מספקת וחשוב להתאים את התכשירים ואת צעדי השגרה, לעור הפנים הספציפי שלנו.

כמו כן, רבים מאמינים ששגרת טיפוח שוות ערך לעלות גבוהה בגלל מותגים יוקרתיים.

לכן, אנחנו כאן ליישר את העובדות ולדבר על שגרה נכונה וכמה היא באמת עולה.

שגרת טיפוח היא בעצם תרכובת של כמה צעדים, אשר יחדיו מבטיחים לנו עור פנים בריא, זוהר וצעיר. אבל, כדיי שהיא באמת תהיה יעילה צריך להתמיד ובאותה מידה להמשיך ולעדכן אותה כדיי להתאים את תכשירי הטיפוח שלנו למצב כלשהו של העור שלנו, היות והוא לא בהכרח קבוע. לדוגמא, בעקבות שינויי מזג אוויר, הורמונים וכדומה.

 

סוג הטיפוח

לפני שנתחיל לדבר על השגרה, חשוב לדבר על איכות התכשירים עצמם. בשנים האחרונות אנו רואים עלייה של קוסמטיקה טבעית בביקוש הקיים בשוק הטיפוח ובצדק רב. רוב הקוסמטיקה המוכרת כיום מכילה בתוכה תרכובות מלאכותיות, תוצרת מעבדות, שלא בהכרח מטיבות עם עור הפנים שלנו. לעומת זאת, מוצרים טבעיים הם לרוב בר קיימא וחומרי הגלם שלהם לקוחים מהטבע ללא התערבות מלאכותית.

מוצרים טבעיים לא בהכרח צריכים להיות יקרים בהגזמה. נוכל לרכוש תכשירים בסיסיים בעלות של עשרות שקלים עד כמאתיים שקלים בלבד, בהתאם לסוג המוצר. נראה כי סרומים ומסכות יעלו יותר עקב ריכוז החומר בהם, אבל באותה המידה הם נשמרים אצלנו לחודשים רבים.

 

איזו שגרה מומלצת

ניקוי

את השגרה שלנו נתחיל עם ניקוי, בוקר ולילה. כל יום עור הפנים שלנו צובר וסופג רעלים ובקטריות שנמצאים סביבו ולכן ניקוי מונע הצטברותם מתחת לעור. אם לא נתמיד, ההצטברות לא תימנע וכך נוכל לשים לב לאקנה, שחורים, ואפילו זיהומים יותר חמורים.

 

טיפול

לאחר שניקינו את עור הפנים, חשוב להעניק לו טיפוח נקודתי. לשם כך, הומצאו סרומים ומסכות, שאינם רק חלק מהנה ביותר בשגרת הטיפוח, אלא הם מקנים פתרון מרוכז ומעמיק לבעיות כמו יובש, אקנה, פיגמנטציה ועוד.

 

לחות

לאחר הטיפול הנקודתי, נניח את קרם הלחות שלנו. חשוב לדעת כי כל סוג עור צריך לחות ולכן אין לדלג על שלב זה. לעיתים, בשביל טיפול אקטיבי ומעמיק אפילו מומלץ לרכוש קרם לחות ללילה עם חומרים פעילים.

 

תזונה ומים

לבסוף, את הלחות והזוהר הטבעיים ביותר נקבל מהתזונה שלנו ומכמות המים שנשתה. לכן, יש להתמיד על תזונה מאוזנת ופחות מעובדת, ושתיית מים מרובה במהלך היום.

 

לסיכום

על מנת לשמור על עור פנים בריא וקורן חשוב להתמיד כל יום על ניקוי, טיפול מותאם ומתן לחות לפנים עם תכשירים טבעיים ומשתלמים. כמובן נדאג לשמור על תזונה בריאה ושתיית מים רבה.

אישה

 

קליניקה
מה היה לנו עד עכשיו?