3 סימנים שהגיע הזמן לעשות מדרסים

אף אחד לא לימד אותנו בבית ספר או בתיכון מתי נצטרך להסתייע במדרסים. שכן, מדובר בנושא שהחיים מלמדים אותנו. אנחנו מצאנו את עצמנו סובלים במשך תקופה ארוכה, עד שהגענו למושיע שהסביר לנו שהסבל יכול להיפתר בקלות, אם רק נעשה מדרסים. כשהבנו שהיו לנו את כל התסמינים לדבר, החלטנו להוציא מדריך מקיף שיאפשר לכל אחד ואחת לדעת מתי הזמן לעשות מדרסים. הישארו אתנו ואולי תגלו שאתם מכירים את הסימנים האלה מקרוב.

 

הסימן ה – 1 שיגרום לכם להבין שהגיע הזמן לעשות מדרסים: כל הנעליים שיש ברשותכם לא נוחות

יכול להיות שאתם מרגישים שכל הנעליים שיש ברשותכם לא נוחות לכם. הדבר עשוי לגרום לכם לקנות בכל פעם זוג נוסף ולגלות לאחר זמן מה שמשהו לא יושב עליכם טוב. אם אתם מרגישים את הסימן הזה כבר זמן מה, כדאי שתדעו שזה הזמן לעשות מדרסים. ברגע שיתאימו לכם מדרסים לכפות הרגליים, אתם תגלו שכל נעל תהיה נוחה עבורכם. שכן, השינוי הבסיסי של אחיזת הרגל הוא זה שיעשה את השינוי.

כואבות לכם הרגליים

הסימן ה – 2 שיגרום לכם להבין שהגיע הזמן לעשות מדרסים: כואבות לכם הרגליים

אם אתם מרגישים שכפות הרגליים כואבות לכם באופן קבוע והדבר רק מחמיר עם הזמן, עליכם להגיע אל מומחה שיכין לכם מדרסים מותאמים אישית. שכן, כאבי רגליים נובעים במרבית המקרים מתנוחה לא נכונה של כף הרגל.

 

הסימן ה – 3 שיגרום לכם להבין שהגיע הזמן לעשות מדרסים: יש לכם כף רגל שטוחה

יכול להיות שעד היום חשבתם שמדובר בעניין מולד שלא צריך להתייחס אליו, ממש כמונו. אם כך – כדאי שתדעו שמדובר בטעות. מסתבר שמי שיש לו כף רגל שטוחה או כף רגל שמאופיינת בקשת גבוהה עשויים לסבול מכאבים בעקבות כך. כדי להקל על התופעה, יש להסתייע במדרסים מותאמים אישית.

 

תכירו את סוגי המדרסים הנפוצים שקיימים כיום בשוק

כדאי שתדעו שיש 2 סוגים של מדרסים כיום בשוק:

  • מדרסים מוכנים מראש
  • מדרסים מותאמים אישית

המדרסים המוכנים מראש הם כאלה שימתינו לכם על המדפים בחנויות הפארם ובבתי המרקחת. ההמלצה של המומחים היא להימנע מרכישה של מדרסים כאלו. שכן, עדיף לבחור במדרסים מותאמים אישית. כאלו שמכינים אותם בהתאם למבנה כף הרגל שלכם.

 

איך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים במדרסים איכותיים?

חשוב מאוד לבחור במדרסים איכותיים. כלומר, מדרסים שיאפשרו לכם להניח את כף הרגל במקסימום נוחות. ההמלצה שלנו היא לערוך בירור אודות מכון מומלץ ומוכר שמבין במדרסים ומכין אותם כבר שנים רבות. יש המון מכונים כאלה, אתם רק צריכים לקרוא חוות דעת שנכתבו אודותיהם ברשת או לשוחח עם מי שכבר רכשו מהם בעבר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 3 הסימנים שירמזו לכם שהגיע הזמן לעשות מדרסים. נאחל לכם שתשימו לב אליהם בהקדם ותעשו מדרסים.

המדרסים הנפוצים שקיימים

מדרס
מה היה לנו עד עכשיו?