מחסומים בריאותיים באתרי הכרויות – איך האתרים הללו משפיעים על נפש האדם

אתרי הכרויות כבר ממזמן הפכו לדרך לגיטימית לחלוטין להיכרות עם בני ובנות זוג, גם לטווח הארוך וגם לטווח הקצר.

היום ניתן להבחין בהמון זוגות נשואים שהחלו את דרכם באתרי ההכרויות האלו, ועומדים לקראת הקמת משפחה משותפת וצבירת חוויות משותפות נוספות בחיים.

היום נדבר על מחסומים בריאותיים באתרי הכרויות, ונבין איך האתרים הללו משפיעים על נפש האדם – הן מבחינה חיובית והן מבחינה שלילית.

 

מחסומים בריאותיים באתרי הכרויות – ההשפעות החיוביות

אתר הכרויות יכול להיות קרקע פוריה להכרות של אנשים שיכולים לענות על הציפיות שלכם. אם עד היום לא ידעתם איפה לחפש אנשים עם השכלה דומה לשלכם ושיבינו את שפת השיח שלכם, הרי שדרך האתרים הללו אתם יכולים לגלות את כל אלו עוד לפני שאתם מתחייבים למערכת היחסים או למפגש כזה או אחר. מדובר כאן על יתרון גדול, שמשאיר את התקשורת לא חשופה בשלב הראשוני.

השפעה חיובית נוספת היא הסרת המחסומים שמלווים אתכם בדרך כלל במפגשים פנים אל מול פנים. ברגע שאתם מכירים קודם את האדם שאיתו אתם מצ'וטטים באתרי ההכרויות, אתם מכירים אותו היכרות ראשונית, ומגיעים למפגש כשאתם כבר הרבה יותר בטוחים בעצמכם.

 

ההשפעות השליליות ומחסומים בריאותיים באתרי הכרויות שיש איתם בעיה

אז אילו דברים שליליים אתרי הכרויות מביאים איתם בכל אופן? ובכן, עלולה להיות כאן בעיה של הצגת אישיות אחת דרך מסך המחשב, שמובילה להיכרות ממשית, פנים אל מול פנים, ששונה קצת מדרכי התקשורת שאליהן התרגלתם בשיחות דרך המחשב.

בסופו של דבר, הרבה יותר נוח להתבטא, להביע מחשבות ודעות, ולהגיד את כל שעל ליבכם כשביניכם לבין הצד השני מפריד המסך, ועלול להיווצר פער בין איך שאתם מתבטאים באמצעות המקלדת לבין איך שאתם מתבטאים בעל פה. הדבר הזה עלול לגרום לחוסר הצלחות בדייטים הממשיים, ולכן צריך להכיר את הנקודה הזו מראש ולהתכונן אליה בהתאם.

 

השפעות נפשיות של אתרי הכרויות על נפש האדם

מה שיפה באתרי הכרויות הוא שכל איש או אישה שמעוניינים להצטרף אליהם אכן יכולים לעשות זאת, במרחב בטוח שכולל עוד אנשים כמותם – שגרים באותה הסביבה, שלמדו את אותם הדברים, שיוצאים לבלות באותם המקומות ועוד.

יש לעניין הזה השפעה ישירה וחיובית מאוד על נפש האדם. אנשים רבים שלא מוצאים את עצמם בתוך החברה לאורך שנים, פתאום יכולים לגלות עוד אנשים כמוהם, שיש להם המון מן המשותף, ולחוות חוויה ראשונית שבה הם המרכז, ששמים לב אליהם, ושמקבלים אותם בדיוק כפי שהם.

 

אז אתרי הכרויות – כדאי או לא כדאי?

לסיכום, עם כל אלו ברור לחלוטין שהשימוש באתרי הכרויות יכול להיות נפלא עבור אנשים רבים, כל עוד הם לוקחים בחשבון את כל הנושאים החשובים שציינו כאן, ומוכנים להביא את עצמם לשיח בדיוק כפי שהם.

התכתבות

 

מקלדת
מה היה לנו עד עכשיו?