מה זה שמן קנאביס רפואי ובאילו תסמינים הוא מטפל

שמן קנאביס רפואי יכול להיות תעלומה גדולה למי שלא מבין בזה, ולפעמים גם אלו שכן משתמשים מוצאים את עצמכם עם שאלות.

לכן בפניכם ריכוז העיקר, כך תוכלו להבין מה בדיוק הוא שמן קנאביס רפואי, מה הסוגים שלו, ובמה הוא יכול לטפל.

מה זה שמן קנאביס רפואי?

שמן קנאביס רפואי הוא שמן שיצרו אותו מתוך צמח הקנאביס, על ידי בידוד חומרים מסוימים בעלי סגולות ריפוי והקלה. שמן קנאביס רפואי לוקחים על מנת לעזור בטיפול במחלות, בחילות, כאבים שונים, תסמיני פוסט טראומה ועוד. את השמן ניתן לצרוך על ידי טפטוף מתחת ללשון מה שעוזר לספיגה מיטבית של החומר ולהשפעה מהירה ביותר.

הסוגים השונים של שמני הקנאביס

שמן קנאביס מגיע מגוון רחב מאוד של סוגים בעלי שימושים שונים, לפניכם חלק מן הסוגים העיקריים המופקים כיום.

• שמן HEMP – הסוג הזה מיוצר מקבוצת זני קנאביס שהם אינם פסיכו-אקטיביים, מגדלים אותם לצרכים רפואיים בלבד. השמן הזה נחשב למזון על עם רכיבים בריאים ובעל תכונות מרפא יוצאות דופן.
  • שמן מריחואנה – שמן זה מופק מצמחי קנאביס שמגדלים באופן מבוקר, בעל סגולות רפואיות והקלה על סימפטומים רבים. השמן הזה נחשב כחומר שגורם לתחושת אופוריה ועם השפעה פסיכו-אקטיבית.
  • שמן ריק סימפסון – של שם האיש שריפא את עצמו בעזרת השמן הזה והחליט לחלקו כי האמין ביכולותיו. שמן זה מרוכז מאוד ולכן נחשב מסוכן ואסור למכירה.
  • שמן CBD שמן cbd אינו בעל השפעות פסיכו-אקטיביות, נחשב מאוד אהוד על ידי מטופלים בקנאביס רפואי. יש לו סגולות רפואיות רבות ומשמעותיות, עוזר גם בחרדה, דיכאון, פרקינסון ועוד.
  • שמן THC – שמן זה הוא בעל השפעה פסיכו-אקטיבית, ממסטל מאוד, מכיוון שהוא בריכוז גבוה. מתאים לשיכוך כאבים חזקים, אך פחות מומלץ בגלל תופעות הלוואי.

טיפול עם קנאביס רפואי

עוד בשנות התשעים התחילה המגמה של שימוש בקנאביס רפואי, יחד עם תפוצתו בכל העולם. בעזרת שמירה על סטנדרטים גבוהים וטיפולים מוצלחים, ישראל הפכה מהמדינות המובילות בתחום. בכדי להיות מטופל בקנאביס רפואי צריך מרשם מרופא מוסמך להנפקת רישיון, או להגיש בקשה דרך רופא אשר מומחה בתחום בו אתם מטופלים.

ההבדל בין קנאביס רפואי לקנאביס עבור הפנאי

צריכת קנאביס רפואי נעשית במינון אופטימלי, בהתאמה לנתונים האישיים של המטופל ומצבו הכולל. לעומת שימוש בקנאביס לפנאי, שנעשה ללא פיקוח, בריכוז שאינו ידוע, ללא התאמה אישית למצב הפרטי והנתונים האינדיבידואלים.

מתי מקבלים טיפול בקנאביס רפואי

קנאביס רפואי ניתן בכדי להשיג הקלה בסימפטומים של בחילות, כאבים ממחלות כרוניות, תופעות לוואי של טיפולים קשי, טראומות ועוד. לפני קבלת הקנאביס הרפואי, צריך כמובן לבחון את הסיכונים של הקנאביס הרפואי מול אופציות טיפול אחרות. זה אינו הדבר הראשון, וחשוב לקחת את זה לאט ובזהירות, לבחון את המקרה שלכם ולהתייעץ עם מומחה.

עלה ונוזל רפואי

מוצר בריאותי