מה הם טיפולי פלזמה?

טיפולי הפלזמה הפכו בשנים האחרונות לשם דבר. אנחנו מכירים בטיפולים אלו מקרוב, אך לאחרונה גילינו שיש מי שרק שמעו עליהם, אך לא יודעים בדיוק במה מדובר. החלטנו להוציא מדריך מקיף בנושא. כדי להביא למודעות נרחבת בתחום. אם מצאתם את עצמכם תרים אחר מידע בנושא, דעו שהגעתם אל המקום הנכון. שכן, לאחר שתקראו את השורות הבאות, אתם תצאו חכמים יותר בכל הנוגע לטיפולי פלזמה.

 

תכירו את טיפולי הפלזמה

טיפולים מסוג זה מתבצעים באזור הפנים ויש להם שמות נוספים, הנה 2 מהשמות המוכרים ביותר:

  • פני ערפד
  • טיפול PRP

כך שאם שמעתם על השמות הללו ולא ידעתם במה מדובר, אתם יכולים לקשר עכשיו את המידע. טיפול מסוג זה נותן מענה לאנשים שעור הפנים שלהם איבד את הגמישות הטבעית שלו ואת החיוניות.

 

מה עושים במהלך טיפולי הפלזמה?

טיפולי הפלזמה או בשמם הלועזי prphairtreatment, מתבצעים תוך שימוש בדם של המטופל. השימוש בדם נעשה כדי לסנן ולמצות את הפלזמה שנמצאת בו. הדם מכיל ריכוז גבוה מאוד של כל מיני רכיבים חשובים, למשל:

  • תאי דם אדומים
  • טסיות
  • תאי דם לבנים
  • ויטמינים
  • חלבונים ועוד

כך שהטיפול בפלזמה נשען על היתרונות הקיימים בגוף כדי להביא לשיפור של מראה העור.

טיפול אסתטי

איך טיפולי הפלזמה מתבצעים?

טיפול הפלזמה מורכב מכמה שלבים. בשלב הראשון, מבצעת שאיבה של הדם מהטופל. שאיבה זו מתבצעת בכמות קטנה, ממש כמו שנלקחת בעת בדיקת דם רגילה. הדם שנשאב נכנס אל תוך מכשיר מיוחד שמבצע מיצוי של החומר שקיים בדם. לאחר מכן, מזריקים את החומר שעבר סינתוז במכונה. ההזרקה מבצעת אל נקודות שונות בפנים של המטופל והן מביאות בסופו של דבר לשיפור משמעותי של מראה העור.

 

פניה אל המומחים – רוגע נפשי

כפי שאתם וודאי רואים, מדובר בהליך די מורכב שמצריך היכרות עם כל השלבים שצוינו לעיל. אתם צריכים להיות בטוחים ב – 100% שהגעתם אל מכון מומלץ ומנוסה שיבצע את ההליך המדובר על הצד הטוב ביותר. כדי שזה יקרה, אנו ממליצים לכם לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת שנכתבו על מכונים שונים. ערכו טבלה מסודרת ותציינו בה את מספר חוות הדעת החיוביות והשליליות שנכתבו על כל מקום, כך שבסופו של דבר תוכלו לבחור את המכון המתאים ביותר עבורכם. יישום של טיפ זה יקנה לכם רוגע נפשי ויאפשר בסופו של דבר לקבל את הטיפול הכי מקצועי לעור הפנים שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם טיפולי פלזמה. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים בנושא, עליכם רק לבחור את המכון המתאים ביותר מבין המגוון הקיים ולהיות בטוחים שהפנים שלכם נמצאות בידיים טובות. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבחרו נכון ושתיראו הרבה יותר צעירים בסיום ההליך.

טיפול אסתטי

הזרקת בוטוקס
מה היה לנו עד עכשיו?