מה החשיבות של משקפיים עם מספר נכון

אנחנו שומעים לא פעם על חנויות אופטיקה חדשות שמאפשרות ללקוחותיהן לבדוק את מספר המשקפיים שלהם באמצעות מכשיר חדיש שמספק תשובה מהירה.

מדובר בסכנה של ממש.

שכן, מכשיר מסוג זה לא מציג מספר מדויק והדבר עלול להוביל לבעיות.

כתבנו את המדריך הבא כדי להציג בפניכם את החשיבות של משקפיים עם מספר נכון, והנה כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנושא:

 

רקע כללי אודות החשיבות של משקפיים עם מספר נכון

אם אי פעם מסרו לכם משקפיים חדשים עם מספר שגוי, אתם כנראה כבר מכירים את הסעיף הזה מקרוב. את יודעים שיש חשיבות עליונה למספר נכון מבחינת ההרגשה הכללית שלכם. שמענו לא פעם על אנשים שנמסרו להם משקפיים לאחר בדיקה מהירה שלא התקיימה באמצעות איש מקצוע והדבר הוביל להשלכות בריאותיות קשות שיפורטו בפניכם בשורות הבאות.

 

  1. משקפיים עם מספר נכון לא גורמים למיגרנה

אנשים שמצאו את עצמם חובשים משקפיים עם מספר לא נכון, גילו שהם סובלים מכאב ראש כרוני. הסיבה לכך די ברורה. ברגע שמניחים על העיניים עדשות שאינן תואמות למספר המתאים לכם, העיניים צריכות להתאמץ יתר על המידה (ואין זה משנה אם מדובר במספר נמוך מידי או גבוה מידי). ברגע שהן מתאמצות, נוצר מצב שמוביל לכאב חזק. זו הסיבה שרבים בוחרים לבחור משקפיים בחנות אמינה שמציעה שירות של אופטומטריסט שבודק לעומק כל בדיקה ובדיקה כמו למשל חנות אופטיקה 109.

 

  1. משקפיים עם מספר לא נכון גורמים לכאבי שיניים

כידוע, כל אזור הראש, עיניים, האף והגרון מחוברים יחדיו. כאשר אזור אחד נמצא בסבל, שאר האזורים מתמודדים גם כן. לכן, אתם עשויים להגיע לרופא שיניים בעקבות כאבי שיניים חזקים ולגלות שהשיניים שלכם במצב טוב מאוד. אם יהיה לכם רופא שיניים חכם, הוא ידע להגיד לכם לגשת לרופא משפחה או רופא עיניים כדי לבדוק אם כאבי השיניים נובעים ממקור אחר. אם רופא השיניים שלכם לא ישים לב לכך, אתם תמיד יכולים לגלות את הדבר באמצעות קריאה של מדריך ממש כמו זה שהכנו לכם כאן.

 

  1. משקפיים עם מספר לא נכון גורמים לכאבים בלסתות

בהמשך לסעיף הקודם, הכאבים עלולים להתרכז לא רק בשיניים אלא בלסתות. ניתן לזהות את הכאבים הללו לפי המאפיינים הבאים:

  • כאב חד שמופיע לזמן ממושך ונעלם כלא היה לאחר הורדת המשקפיים
  • כאב שלא נעלם בעת מגע עם חום או קור

 

לסיכום

יש חשיבות עליונה למשקפיים עם מספר נכון. משקפיים עם מספר שגוי עלולות לשנות את חייכם ולגרום לכם לסבל נוראי על בסיס יום יומי. אם אתם חווים כאבים לא מוסברים ויש לכם משקפיים, כדאי שתסירו אותם למשך כמה ימים ותבדקו אם יש שינוי. אם הכאב נעלם, אתם כנראה צריכים משקפיים חדשים עם מספר חדש ועדכני.

ספר ומשקפיים

 

משקף
מה היה לנו עד עכשיו?