מהיר ועצבני – כמה עולה קלנועית מהירה?

מתחשק לכם להתנייד במהירות? להגיע בצורה יעילה אל היעד אליו תכננתם להגיע? איך עושים זאת בצורה מהירה, עוצמתית ונוחה, מבלי להסתבך בנתיבים מפותלים, או להיתקע ללא דלק בכבישים צדדיים וללא אמצעי עזר? קבלו את הפתרון המהיר והמתנייד, הלהיט החם שלא גומר לכבוש את הישראלים –  קלנועית מהירה, שנכנסת בכל מקום, מגיעה לכל מקום, ומתאימה לכווולם.

 

למה משמשת קלנועית מהירה?

קלנועית מהירה יכולה לשמש למגוון מטרות במנעד רחב. החל משינוע סחורה קלה והעברת חפצים בקלות ומהירות ממקום למקום, ללא סרבול מיותר הנובע משימוש ברכב. המשך בפתרון להתניידות קלה למוגבלי ניידות שהליכתם קשה עליהם. וכלה באביזר כיפי, המאפשר מעבר מהיר, קליל ונגיש מיעד ליעד. ניתן לראות קלנועיות מהירות, ולבחור בקלנועית המיועדת בהתאם למטרת השימוש בקלנועית, באתר המוביל לקלנועיות: https://www.kalnoitstar.co.il.

 

איך בוחרים קלנועית מהירה?

כדי לבחור קלנועית מהירה ועוצמתית, יש להתייחס למספר אלמנטים המרכיבים את הקלנועית המנצחת והמהירה. הדבר הראשון והמשפיע ביותר על מהירות ואיכות הקלנועית, הוא מנוע הקלנועית ועוצמתו. ככל שהמנוע יהיה איכותי וחזק יותר, כך הקולנעית תהיה באופן יחסי, מהירה יותר, קלה וחלקה לנסיעה. אין צורך להשתמש במנוע משופר, כאשר מדובר בנסיעות קצרות או לא תכופות. ולכן, מומלץ להתייעץ עם מוכר הקלנועית ולעדכן אותו במטרת הרכישה, על מנת שיתאים לכם את הקלנועית המדויקת ביותר עבורכם.

 

איך בוחרים מספר גלגלים לקלנועית?

בדומה להשפעת המנוע, גם למספר הגלגלים ישנה השפעה מרובה על עוצמת ומהירות הקלנועית. הקלנועית הממוצעת, תגיע בדרך כלל עם שלושה גלגלים, פלוס גלגל רזרבה כמובן. אך קלנועית מהירה ועוצמתית במיוחד, תגיע עם ארבעה גלגלים, ותשמש גם כרכב שטח 4/4 בנסיעות בשטחים לא סלולים, בדרכי עפר, על חולות המדבר ועוד.

 

מספר מושבים בקלנועית מהירה

מספר המושבים בלקנועית מהירה, משתנה בהתאם לצרכי הקונה. ישנה קלנועית מהירה המתאימה לנהג בודד בלבד, וישנה את זאת המתאימה לזוג, ואף את זאת הכוללת מקום לציוד. מומלץ שלא לקנות קלנועית בעלת מושבים מרובים, אם הם לא באמת יבואו לידי שימוש, כיוון שריבוי מושבים, בסופו של דבר מכביד על מהירות הקלנועית ויכולת הניידות שלה בנסיעת השטח.

 

מחירון קלנועית מהירה

אז כמה זה עולה? המחיר של קלנועית מהירה, נע בטווח של עשרות אלפי שקלים, ומשתנה בהתאם לאיכות, למרכיבים, לגימיקים הכלולים ועוד. חשוב לדעת, כי יש להתאים באופן מדויק את בחירת הקלנועית למטרת קנייתה, כדי למנוע תוספות מיותרות שרק תכבדנה על הקלנועית, או לחילופין, לאפשר קנייה של תוספות חיוניות, אשר יכולות להקל, ובהרבה, על הנוסעים בקלנועית.

 

לסיכום

קלנועית מהירה, ניתנת להשגה במגוון אופציות ורמות מחיר ואיכות. מומלץ להתאים את מטרת השימוש בקלנועית, לאלמנטים המרכיבים אותה, ובכך לקבל קלנועית מותאמת אישית, מהירה, עוצמתית ומלאת ניידות.

מטבעות

 

שטרות
מה היה לנו עד עכשיו?