מהו פיסול אף ואיך הוא שונה מניתוח אף?

כשאומרים על שחקנית מפורסמת שיש לה אף מושלם, משתמע מכך שישנו מודל יופי לאיבר הקטן והחשוב הזה. אבל מהו אותו אף אידיאלי שאליו משווים את כל האפים האחרים? מי בעצם החליט איזה אף הוא האף ה"מושלם"? אלו נשמעות כמו שאלות פילוסופיות משעממות, אבל אם הגעתם לדף הזה, כנראה שאתן (או אתם) לא מרוצות מהאף שלכן, וכדאי לכן לחשוב עליהן לרגע.

אם בכל זאת אתן עדיין לא מרוצות מהאף שלכן, אם אתן חושבות שהוא גדול מדי, או שטוח מדי או שאתן פשוט מתקשות להתחבר לאף שלכן – אתן ככל הנראה שוקלות לשנות אותו. כיום יש שתי דרכים עיקריות לשנות את מראה האף – על ידי פיסול אף, או על ידי ניתוח אף. אבל מה זה בכלל פיסול אף? ומה ההבדל בין שני הפתרונות? כל התשובות – בטקסט שלפניכם.

 

מה זה פיסול אף

פיסול אף הוא בעצם תיקון של פגמים אסתטיים באף. פיסול אף ללא ניתוח מתבצע תוך שימוש בחומרי מילוי המוזרקים לאף על ידי אנשי מקצוע לצורך שינוי המראה שלו לפי רצון הלקוחה או הלקוח. התוצאות של פיסול אף מחזיקות במשך כשנה, כשהאורך המדויק משתנה בהתאם לחומר. ניתוח אף יתאים למי שלא בטוחה אם היא מעוניינת בניתוח, ורוצה לנסות פתרון זמני לפני ההחלטה.

שימו לב שפיסול אף לא מספק פתרון קוסמטי לכל אחת. למשל, לא ניתן להקטין את האף באמצעות פיסול אף. דוגמא נוספת היא הצרה של האף, שגם היא בלתי אפשרית בהליך של פיסול. יחד עם זאת, יותר ויותר נשים וגברים בוחרים באפשרות של פיסול אף כפתרון לחוסר נוחות שהם מרגישים עם המראה שלהם.

 

מה ההבדל בין פיסול אף לניתוח אף

ישנם לא מעט הבדלים בין פיסול אף לבין ניתוח אף. למשל, פיסול אף ניתן לבצע גם בגיל ההתבגרות, בעוד שניתוח אף לא נהוג לבצע לפני גילאי 15-16. הבדל משמעותי נוסף בין פיסול אף לניתוח הוא שפיסול אף הוא פתרון זמני שיש לתחזק וניתן לשינוי, בעוד שניתוח אף הוא פתרון קבוע המתבצע פעם אחת – אך לא ניתן כמעט לשינוי לאחר סיומו.

הבדל אחר, אך לא פחות חשוב בין ניתוח אף לפיסול אף הוא שבעוד שניתוח אף דורש לא מעט זמן בשביל להציג שינוי משמעותי במראה – התוצאות של פיסול אף ניכרות באופן כמעט מידי. בנוסף, פיסול אף אינו דורש כמעט שום תקופת התאוששות, בניגוד לניתוח אף.

 

סיכום

לסיכום, גם ניתוח אף וגם פיסול אף הם פתרונות אסתטיים, אך יש ביניהם הבדלים רבים ומשמעותיים. בעוד שניתוח אף הוא הליך כירורגי ומורכב, פיסול אף נעשה בזריקה – ואינו דורש הרדמה, קיבוע גבס או תקופת התאוששות. אם האף גורם לכם לחוסר ביטחון, אנחנו ממליצות לכן ולכם לפנות למומחית אסתטיקה לייעוץ.

דוגמנית

 

אף מפוסל
מה היה לנו עד עכשיו?