למה קידום אתרים קריטי לרופאים?

למשק המודרני מספר מאפיינים.

אחד העיקריים שבהם, הוא תחרות עיקשת בין בעלי עסקים.

עם צבירת התאוצה של הרפואה הפרטית בישראל, גם הרופאים בארץ נחשפו לתחרות עיקשת.

כדי לנצח בתחרות זו, על רופאים לקדם עצמם בצורה שיווקית נכונה.

אחת הדרכים השיווקיות המומלצות ביותר עבור רופאים, היא קידום אתרים בגוגל.

מדוע מדובר באפיק שיווק טוב כל כך עובר רופאים?

 

שיווק דיגיטלי

כדי להבין מדוע קידום אתרים לרופאים הוא הדבר הנכון עבורכם, יש לסקור תחילה את עולם השיווק הדיגיטלי בכללותו. באופן גס, ניתן לחלק את השיווק הדיגיטלי לשתי קטגוריות ראשיות. פרסום ברשתות החברתיות ופרסום בגוגל. להלן נעמוד על ההבדלים בין הרשתות לבין גוגל ונבין מדוע קידום בגוגל עדיף על פני פרסום ברשתות.

 

פרסום ברשתות החברתיות

אנשים רבים מבלים שעות ארוכות, מידי יום, בשוטטות ברשתות החברתיות. מכיוון שכך, זהו כר פורה לפרסום עבורם. הם ממילא נמצאים ברשת החברתית, ואגב הדפדוף בפיד שלהם – דהיינו בדף הבית של הרשת, הם ייתקלו במוצרים ובשירותים שעשויים לעניין אותם.

 

למי מתאים הפרסום ברשתות

לאור האמור, למי מתאים הפרסום ברשתות? ככלל, התשובה היא עבור מי שמוכר שירותים או מוצרים שאינם חשובים במיוחד ולא דורשים חשיבה מרובה מצד הקונה. כך, אם למשל אני מוכר תוצרת חקלאית, חבר הרשת החברתית המתעניין בבריאות ייתקל בפרסום שלי ויחליט להזמין משלוח של ירקות ישירות מהחקלאי.

לעומת זאת, הלקוח יימנע מלבחור בשירות הדורש השקעה מחשבתית וחקלאית רבה. זאת, מאחר שהרשת עשויה להיתפס בעיניו כמקום פחות רציני וכן מאחר שהחיפוש אינו יזום. הלקוח אינו במצב בו הוא תר אחר השירות ולכן שירות יוקרתי וחשוב אולי יחשוף אותו למוצר, אך לא יוביל אותו לרכישה.

 

פרסום בגוגל

בניגוד לרשתות החבריות, לגוגל מגיעים גולשים כדי למצוא תא מבוקשים. הגולשים מצויים במצב בו הם מודעים לצורך שלהם, יש להם אף רצון לרכוש את המוצר או השירות וכל שנותר הוא לבחור בנותן השירות הטוב ביותר. זאת, לכל הפחות, מחשבתם. לרוב, הם לא יבחרו בהכרח בטוב ביותר אלא באחת מהתוצאות הראשונות של החיפוש.

 

למי מתאים הפרסום בגוגל

לאור מאפייני גוגל שהוזכרו, הפרסום בגוגל מתאים למי שמציע שירותים חשובים וקריטיים, שאנשים יחפשו באופן יזום. נדמה שאין שירות שעונה לקטגוריה זו יותר משירותי רפואה פרטיים. אדם המחפש רופא פרטי יפנה, בדרך כלל, לגוגל ויחפש שם את הרופא בשבילו.

כפי שנוכחנו לדעת, התחרות בין הרופאים הפרטיים קשה במיוחד. מספר לא מבוטל של רופאים פונים לפלח שוק מסוים ומצומצם יחסית – העשירונים העליונים המסוגלים להרשות לעצמם טיפולים פרטיים.

כמו כן, כזכור, לא מספיק להיות הטוב ביותר כדי שיבחרו בך – צריך להופיע בין התוצאות הראשונות בגוגל.

 

איך מגיעים לתוצאות הראשונות בגוגל?

כדי לקדם את האתר שלכם בגוגל, נדרשת הבנה מעמיקה באלגוריתם של גוגל ובמניפולציות האפשריות שניתן להפעיל עליו. רובנו לא מכירים לעומק את האלגוריתם ואת המניפולציות. משכך, נשאיר את הקידום לאלו המתמחים בקידום אתרים, ובפרט באתרי רופאים. חברות המתמחות בקידום אתרי רופאים ידעו להוביל את האתר שלנו אל ראשית תוצאות החיפוש ולגרום ללקוחות לבחור בנו.

 

לסיכום

כדי למשוך לקוחות, לא די להיות הכי טובים. יש להתמקם בראש תוצאות החיפוש בגוגל. כדי להגיע אל ראש התוצאות, נדרשת היכרות מעמיקה עם האלגוריתם של גוגל ולפעול בצורה מדויקת. פנו לחברות קידום אתרים לרופאים, שידאגו להציב אתכם בראש תוצאות החיפוש בהצלחה!

מסך עם נתונים

 

מחשב
מה היה לנו עד עכשיו?