לימודי רפואה משלימה זה הזמן להירשם

בשנים האחרונות נהפכה רפואה לפי השיטה האלטרנטיבית לחלק מרכזי ובלתי נפרד מעולם הרפואה.

בשונה מהשנים  הקודמות, בתקופה האחרונה גם רופאים שגרתיים שמקפידים על עבודה לפי הכללים המוכרים, משתמשים ברפואה משלימה על מנת להעניק למטופל את הטיפול הטוב והאפקטיבי ביותר.

כיום ניתן להשתתף במגוון קורסים ברפואה משלימה במוסדות לימוד שונים, להעשיר את הידע וללמוד לטפל במטופלים בעזרת טיפולים מערביים מיוחדים ויעילים.

 

מהי רפואה משלימה?

רפואה משלימה נקראת כך משום שהיא משלימה את הרפואה הרגילה והופכת את הטיפולים ליעילים יותר. הרפואה המשלימה מבוססת על עקרון פשוט: להשרות הרמוניה בין הגוף, הנפש והרוח וכך לקדם את הבריאות והמצב הפיזי של הגוף. הרפואה המשלימה נוצרה ממסורות הריפוי העתיקות של התרבויות המערביות לרבות: התרבות האינדיאנית, ההודית והסינית. אנשי הרפואה המשלימה מטפלים מתוך אמונה במספר עקרונות מרכזיים:

  1. השריית הרמוניה בין הגוף הנפש והרוח תקדם את הבריאות הפיזית של האדם ותמנע מחלות.
  2. טיפול יעיל דורש טיפול בשורשי המחלה ולא בתסמיניה.
  3. יש לנהל אורח חיים בריא וכך למנוע מחלות כתחליף לטיפול במחלה לאחר שהתפתחה.

 

הרפואה המשלימה מסייעת בחיזוק הגוף, המערכת החיסונית ועוד. בעזרת הרפואה המשלימה ניתן למנוע ולרפא: כאבי גב, השמנת יתר, דיכאון, חרדות, הפרעות קשב וריכוז, בעיות במערכת העיכול ועוד.

 

מדוע מומלץ ללמוד רפואה משלימה?

קיימות סיבות רבות לבחור ללמוד רפואה משלימה. הרפואה המשלימה היא תחום מרתק ומסקרן ולימוד מקיף שלו יפתח את המוח שלכם, יעניק לכם ידע רחב ויכשיר אתכם לעסוק באחד מתחומי הרפואה המשלימה. במכללת מעינות לרפואה משלימה תוכלו להשתתף במגוון קורסים שונים וללמוד על הרפואה המשלימה ועל הטיפול בה. להלן מספר סיבות ללמוד רפואה משלימה:

 

לימוד מרתק:

במסגרת לימודי הרפואה המשלימה תפגשו נושאים שונים ומרתקים שמבוססים על טיפול במגע, על הדרכה והנחייה ועל טיפול בצמחי מרפא.

 

אנשי המקצוע:

במהלך לימודי הרפואה האלטרנטיבית תלמדו יחד עם אנשי מקצוע מעניינים ומנוסים, תלמדו מהם הרבה ותקבלו מהם השראה.

ניצול הלימודים לקריירה אחרת: בלימודי הרפואה המשלימה תרכשו כישורים רבים שיסייעו לכם בקריירות רבות כגון: מאמנים, מנהלים, יועצים חינוכיים ועוד.

 

תחומים ברפואה אלטרנטיבית

קיימים תחומים רבים ברפואה משלימה. תחומים אלו מבוססים על התייחסות לאדם כחלק שלם שכולל גוף ונפש, והתאמת הטיפול לעניין זה. במכללת מעינות תוכלו ללמוד מגוון קורסים שונים ומקצועיים כגון הרפואה הסינית. הרפואה הסינית היא תחום ברפואה המשלימה שמבוסס על פילוסופיית החיים של התרבות הסינית. רפואה זו כוללת שיטות רבות של טיפול רפואי כגון: שיאצו, דיקור, טווינא ועוד. קיימים עוד תחומים רבים ברפואה המשלימה שמסייעים בריפוי הגוף והנפש בדרכים שונות.

הרפואה האלטרנטיבית היא תחום מרתק שמהווה חלק בלתי נפרד ברפואה הקונבנציונלית. אנו ממליצים לכם ללמוד רפואה משלימה ולעסוק בתחום החשוב הזה.

 

תלמיד ותעודה

סמל רפואה
מה היה לנו עד עכשיו?