מזרק אחרון ודי – כל מה שתצטרכו לדעת על עולם ההזרקות

לעור הגוף יש השפעה די דרמטית על המראה שלנו. אצל כל אחד העור הוא הדבר הראשון שאותו רואים, ולכן חשוב לטפח אותו כראוי. בשל המבנה הביולוגי של העור הוא אחד הדברים שנפגעים הכי הרבה בגוף האדם. בשנים האחרונות פותחו מספר שיטות שמאפשרות לעכב את הזדקנות העור ויכולות לעזור גם לכן להנות מעור צעיר ובריא. כאן נספר לכן על השיטות הללו.

 

הזרקות לעור

כדי להילחם בהזדקנות של העור יש מספר צעדים שאנחנו יכולים לנקוט. הסוג הראשון הוא צעדי מניעה כמו ירידה במינון החשיפה לשמש, הקפדה על תזונה מתאימה ושתייה מרובה של מים. הדברים הללו יכולים לעכב את ההזדקנות בצורה משמעותית, אולם כדי להחזיר לעור שלכן את המראה הישן והטוב שלו, כדי לפנות לעולם ההזרקות, וכאן נספר לכן על שתי אופציות נהדרות.

הזרקת בוטוקס

בוטוקס

הבעות הפנים שלנו נוצרות על ידי עיוותים שונים בעור הפנים, כאשר כל עיוות מביע משהו אחר. עם השנים ההבעות הללו גורמות לקמטים בפנים שנעשים קבועים גם בלי קשר להבעות שלנו. המטרה של הזרקת בוטוקס היא למנוע את הקמטים הללו על ידי מילוי שלהן בחומר שמשווה את שטח הפנים של העור. אם האופציה הזו מעניינת אתכם תוכלו לקרוא כאן על הזרקת בוטוקס מחיר.

חשוב לדעת שהזרקה של בוטוקס מחזיקה למשך זמן מסוים, ויש לחדש אותה כל כמה חודשים. הזרקה של בוטוקס נחשבת לטיפול פשוט יחסית, והיא לא מחייבת אתכם לעבור ניתוח על מנת לשמור על עור הפנים שלכם.

 

חומצה היאלורונית

החומצה הזו היא חומר שנמצא בגוף של כל אחד מאיתנו והיא למעשה משמרת את היציבות והמראה של העור. ככל שהגיל שלנו עולה המינון של החומצה יורד מה שמשפיע על המראה של העור. ההזרקה היא פשוט הוספה של חומר שגם ככה קיים בגוף כדי לשפר את מראה העור.

הזרקת בוטוקס

בחירת מכון מקצועי

את ההזרקות של החומצה אל העור ניתן לעשות במכוני יופי, כאשר לכל מכון יש את שיטות ההזרקה בהן הוא דוגל. לא משנה על איזו אופציה אתם הולכים, חשוב לבחור במכון איכותי שישמור על העור שלכן. ההזרקה היא אמנם לא טיפול רפואי באופן מובהק, אולם הזרקה לא נכונה יכולה לגרום לכן נזק לא קטן. בדקו היטב את המכון וכמובן את אנשי המקצוע שמבצעים את ההזרקות.

 

לסיכום

כדי לשמור על העור שלנו יש מספר דברים שאפשר לעשות, כמו חשיפה לשמש, תזונה נכונה ושתייה מרובה של מים. כמובן, עם הגיל המצב של העור הולך ונהיה פחות טוב, וכדי למנוע את ההזדקנות שלו ניתן לבצע הזרקות שונות. המטרה של הזרקו הללו היא לחדש את העור, למנוע הצטברות של נוזלים בתוכו ולהוריד נפיחות. אל תשכחו לבצע את ההזרקות במכון מוסמך כדי למנוע נזק לעור.

הזרקת בוטוקס

מה היה לנו עד עכשיו?