כמה עולה קנאביס רפואי לכאב כרוני

בתקופה האחרונה, יותר ויותר אנשים פונים אלינו כדי לברר על העלות של קנאביס רפואי לכאב כרוני.

מדובר באנשים שסובלים מכאבי ראש, פרקים ומה לא.

אנשים אלו סובלים באופן יום יומי מכאבים שאינם נעימים בלשון המעטה והם נאלצים להשתמש בקנאביס באופן קבוע כדי להקל על הכאב.

אם גם אתם נמנים מבין האנשים האלה, תדעו שהגעתם למקום, כי בשורות הבאות נציין בפניכם את המחירון המלא של קנאביס רפואי שמתאים לכאב כרוני.

 

  • עלות של שמן קנאביס רפואי

יש מטופלים שמסיבות מסוימות לא יכולים לצרוך את הקנאביס באמצעות עישון. הם נאלצים ברוב המקרים לעשות שימוש בטיפות של שמן קנאביס. את השמן ניתן לצרוך תוך טפטוף אל תוך הפה, או באמצעות הוספה למאכלים שונים. אם תבחרו לעשות שימוש בשמן קנאביס רפואי, אתם תצטרכו לשלם בסביבות ה- 120 ₪ לבקבוקון.

 

  • אינדיקה

אם אתם יכולים לצרוך קנאביס רפואי באמצעות עישון והאינדיקה נמצאה בעבר כמתאימה לכם, אתם תוכלו לשלם על תפרחת בסביבות ה- 120 ₪. על מנת לדעת את המחיר המדויק, אתם צריכים לבחור את הסוג שמתאים לכם במדויק. להלן כמה אפשרויות שיעמדו בפניכם כשתבצעו הזמנה דרך בתי מרקחת קנאביס:

 

  1. קרייזי הורס

על הקרייזי הורס אתם תשלמו 120 ₪ בממוצע לתפרחת

 

  1. אלמנט מים

על אלמנט מים אתם תשלמו 125 ₪ בממוצע לתפרחת

 

  1. נפטון

על נפטון אתם תצטרכו לשלם כבר קצת יותר, בסביבות ה-150 ₪ לתפרחת

רגע לפני שנמשיך לזנים אחרים של קנאביס רפואי, חשוב לנו לציין בפניכם שהמחירים משתנים בין בתי המרקחת השונים. אנחנו מציינים בפניכם את ממוצע המחירים כפי שמצאנו אותו נכון לרגע כתיבת מילים אלו.

 

  • סאטיבה

אם אתם מעוניינים לצרוך סאטיבה, אתם בטח יודעים שהמחירים נחשבים לגבוהים יותר ביחס לרוב סוגי האינדיקה. להלן ממוצע המחירים של סוגים שונים והמוכרים ביותר:

 

  1. אלמנט רוח

על אלמנט הרוח אתם צפויים לשלם בסביבות ה-160 ₪ לתפרחת.

 

  1. מובי דיק

על המובי דיק אתם צפויים לשלם בסביבות ה-170 ₪ לתפרחת.

אם אתם צורכים את המידקיין סאטיבה, קנדוק סאטיבה, אלפא ואחרים, אתם תצטרכו לשלם בממוצע בין 150 ₪ ל-170  ₪. כמובן שתמיד יש מקומות שאתם צפויים לשלם בהם יותר, אך אלו המחירים הנמוכים ביותר שנתקלנו בהם עד כה נכון לעכשיו.

 

  • היבריד

מי מכם שצורכים בדרך כלל את ההיבריד, כדאי שתכינו את הכיס, כי המחירים הם גבוהים יותר מאלו שצוינו קודם לכן. עבור פלאו, ביקאן רובי, שמן אקסיבן\אפולון\ניצן ושאר האפשרויות השונות, את צפויים לשלם בין 170 ₪ ל-200 ₪. גם כאן, בדומה לאפשרויות הקודמות, אתם עשויים למצוא את אותן תפרחות או שמנים במחירים גבוהים יותר, אך נכון למצב הנוכחי בשוק, סביר להניח שלא תוכלו למצוא קנאביס במחירים נמוכים יותר.

 

תפרחת

ג'וינטים
מה היה לנו עד עכשיו?