טיפים להנקה ולשאיבת חלב בחוץ – בלוג תינוקות babyrooms

יש הרבה דברים שאנו לא יודעים על תינוקות כמו מה הם יודעים על העולם כאשר הם נולדים, איך הם מתפתחים יותר טוב, מדוע יש להם גזים או מדוע הם לא ישנים טוב וכל דבר כזה שאנו לא יודעים הוא מרתק מכיוון שהוא משפיע באופן ישיר על התינוקות שלנו.

אך יש גם דברים רבים שאנו יודעים על תינוקות כמו למשל שהנקה היא הדבר הבריא ביותר לתינוק.

הנקה היא דבר מעולה לתינוקות שלכם ואת זאת אתם חייבים להבין.

כדאי להניק גם אם אתן יוצאות מן הבית ולכן יש לתת טיפים להנקה בחוץ.

אם כן אם אתן רוצות להניק בחוץ כל שאתן צריכות לעשות זה לשים בד עליכן ולהסתיר את ההנקה ואז לא תהיה לכן בעיה להניק גם בחוץ.

 

מה קורה אם הילד לא רוצה לינוק?

הנקה זה דבר חשוב ביותר אך התינוקות שלנו לא יודעים זאת ופעמים רבות הם מסרבים לינוק. אז מה עושים במצב כזה, האם מוותרים על ההנקה החשובה כל כך? התשובה היא שאם הילד לא רוצה לינוק אתן יכולות לפנות אל אשת מקצוע ולהתייעץ עמה. עליכן לפנות אל יועצת הנקה אשר תעזור לכם להניק והיא יכולה לסייע לכם בצורה עצומה. אל תהיו לבד עם השאלה למה הילד לא רוצה לינוק ואל תוותרו על העזרה של יועצת ההנקה מכיוון שהיא יכולה לסייע לכם המון ולהבטיח כי הילד או הילדה שלכם ינקו וזה שווה המון גם לאם וגם לתינוק או לתינוקת.

 

קבלו המלצות על יועצת ההנקה לפני שאתם בוחרים בה

לא צריך בלוג תינוקות babyrooms בכדי להבין שיש משמעות לשאלה איזה יועצת הנקה אנו בוחרות. עליכן לעשות מאמץ בכדי לבחור את היועצת הטובה בשוק וזה משהו שאסור לכן להתפשר עליו. ככל שתבחרו יועצת יותר טובה כך היא תענה על הצרכים שלכן בצורה יותר מושלמת ולכן אסור לזלזל בבחירת היועצת. כאשר אתם באים לבחור את היועצת נסו לקבל עליה המלצות. מה שאתן צריכות כאשר אתן פונות אל יועצת הנקה זה לבקש ממנה לקבל טלפונים של אימהות שהיא טיפלה בהן ואז להתקשר אל האימהות הללו ולשמוע מהן האם הן ממליצות על היועצת והאם היא סייעה להן או שמא עדיף להמשיך ולחפש יועצת הנקה טובה יותר.

 

וודאו כי אתם מתחברים לאופי של יועצת ההנקה לפני שאתם בוחרים בה

כאשר אתם באים לבחור יועצת הנקה חשוב מאוד שתדברו איתה לפני הפגישה ותתרשמו ממנה. ראו האם אתן מתחברות לאופי של היועצת וכך תבינו האם יהיה לכן נחמד לשהות בקרבתה וזה משהו שכדאי לכן לתת עליו את הדעת כאשר אתן באות לבחור יועצת הנקה אם אתן רוצות את הייעוץ הטוב ביותר שיש.

 

אמא ובת

אישה מאכילה ילד
מה היה לנו עד עכשיו?