3 טיפולי אסתטיקה לגברים שכדאי שתכירו

האם אתם עדיין סבורים שטיפולים אסתטיים שמורים לנשים בלבד? אם כן, יש לנו חדשות מעולות בשבילכם. היום, כולם רוצים להיראות טוב יותר, והמשמעות היא שטיפולים אסתטיים נועדו לכולם, בין אם מדובר בנשים או גברים. לא במקרה, היום יותר ויותר גברים מתגברים על המחסום הפסיכולוגי ונפתחים לטיפולים אסתטיים למיניהם. אם גם אתם מתלבטים, הכתבה הבאה נועדה במיוחד עבורכם.

 

טיפולי אסתטיקה לגברים

טיפולי אסתטיקה לגברים, לרבות השתלת שיער, הפכו כבר מזמן להיות סמל סטטוס חברתי. בעבר גברים רבים התביישו, היססו, ואף קבעו טיפולים במכון לשעות מאוחרות מהחשש שמא מישהו יזהה אותם.

היום, לעומת זאת, הם בטוחים, נחושים ויודעים מה הם רוצים, וזה להיראות טוב. לכן גם גברים מעוניינים בטיפולים החדשניים ביותר, וקובעים לעצמם טיפולים. במיוחד לקראת גיל 40, גברים רבים מגיעים בקביעות כדי לעבור טיפולי אסתטיקה.

 

  1. השתלת שיער

ללא ספק, התקרחות היא תופעה נפוצה ביותר כאשר רוב הגברים מעל גיל 45 ומעלה יסבלו צצנה במידה מסוימת – החל מדילול שיער ועד התקרחות מלאה. להקרחה יש השלכות מרחיקות לכת על תחושת הביטחון העצמי של גברים רבים, ומכאן נובעת הפופולאריות הרבה שבטיפולים האסתטיים של השתלות שיער.

 

  1. הסרת שיער

גברים רבים נהנים בימינו מטיפול הסרת השיער. זאת מכיוון שגם גברים, בדומה לנשים, מעוניינים להשתחרר משיער מיותר, בין אם הוא צומח על הזרועות, הגב או איזורים אחרים בגוף, ובין אם הוא צומח מקו עצמות הלחיים. כמו כן, הסרת שיער לגברים לוקחת בחשבון שיש לשיעור גברי אופי שונה מהשיעור הנשי, ועל כן מתאימה את עצמה למאפיינים אלה. זאת מכיוון ששיער פנים וגוף של גברים הוא חזק, עבה ועמיד יותר, לכן פותחו דרכי טיפול ייעודיות בהתאם.

 

  1. בוטוקס לגברים

נוסף להשתלות שיער והסרת שיער, יותר ויותר גברים נשענים על בוטוקס והזרקת מילויים על מנת להצעיר את עור הפנים שלהם. הנה, אמרנו את זה! לקליניקות מגיעים גברים בטווח גילאים רחב אשר מבקשים לטפל גם בפנים וגם בצוואר באמצעות חומרי מילוי ובוטוקס.

הזרקות המילויים והבוטוקס מבוצעות בעיקר באיזורי צידי העיניים, בין הגבות, ואזור המצח לעידון קמטים, כאשר החומרים מרימים את החלקים החיצוניים של האיברים הנ"ל ופותחים את האיזורים הללו – פותחים את איזור העין, ממלאים נפחים שקועים בפנים, מעלים קמטוטים בצידי העיניים ובגדול מרככים קמטים, משיבים נפחים אבודים ויוצרים מימדים מרעננים יותר למען מראה פנים צעיר וזוהר יותר, תוך שמירה על מאפיינים גבריים.

 

לסיכום

בעבר הלא רחוק היה עדיין נהוג לחשוב שטיפולי יופי מיועדים רק לנשים. היום, רמת המודעות הגברית לטיפוח זהה פעמים רבות לזו של נשים – ידוע לכל שטיפולים אסתטיים לגברים שומרים על מאפיינים גבריים ואף משדרגים אותם, ולכן הם לגמרי שווים.

מזרק

 

דוגמן
מה היה לנו עד עכשיו?