טיפולים אסתטיים שהם גם חובה בריאותית

מקובל לחשוב כי טיפולים אסתטיים הם אך ורק בגדר מותרות וכי התכלית היחידה שלהם היא שיפור המראה החיצוני. רובנו מבינים כיום שזוהי מחשבה שגויה שאינה תואמת את המצב בפועל. ישנם מאפיינים פיזיים רבים הניתנים לטיפול באמצעות ניתוחים קוסמטיים, ולא כולם יסייעו אך ורק לטיפול במראה החיצוני שלכם אלא גם לבריאות הגוף והנפש. בפסקאות הקרובות נבחן מה הם הטיפולים הרלוונטיים אשר עשויים לשרת את שתי התכליות – הן האסתטית והן הבריאותית.

 

הרפואה האסתטית צועדת קדימה

הרפואה האסתטית צעדה קדימה בעשורים האחרונים. בעבר ניתוחים פלסטיים לשיפור המראה החיצוני היו כרוכים בטיפולים משמעותיים שבסופם תוצאות צנועות, וזאת חרף ההליכים המשמעותיים יותר. כיום, מרבית הטיפולים אינם נעשים בהתערבות כלשהי.

חברות רבות ואיכותיות דוגמת ARTLOOK  מציעות מגוון רחב של טיפולים זעיר פולשניים המתבססים על חומרי מילוי, טכנולוגיות לייזר, והליכים עדינים אחרים המציעים תוצאות דרמטיות יחד עם סיכון נמוך ומינימום זמן השבתה. טכנולוגיות אלה נולדו בחדרי הניתוח המתקדמים ביותר בעולם.

טיפול אסתטי

ניתוחים אסתטיים פופולריים – חלקם תורמים לבריאות

בעבר הייתה נהוגה התפיסה כי טיפולים אסתטיים הם מנת חלקם של נהנתנים בלבד. כיום, לאור השיפור בטכנולוגיות והשינוי בנורמות החברתיות, המצב כבר לא ככה. ככל שהטכנולוגיה השתפרה, הסיכוי לפגיעה כלשהי הצטמצם, ישנם יותר ויותר מטופלים שמוכנים לגשת לטיפולים אסתטיים לשיפור בריאותם. מחקרים מראים כי חמשת הניתוחים הפופולריים ביותר הם שאיבת שומן, ניתוח עפעפיים, ניתוח בטן, ניתוח אף והגדלת/הקטנת חזה.

בין הניתוחים האלה ישנם כאלה שתורמים גם לבריאות ולא רק לאסתטיקה. לדוגמה, ניתוח הקטנת חזה יכול לפתור בעיית כאבי גב ויציבה, וניתוח עפעפיים יכול לתרום לשיפור הראייה, בעיקר כשמדובר בעפעף נופל שמקטין את שדה הראייה.

 

טיפולי שיניים אסתטיים עם ערך מוסף בריאותי

טיפולי שיניים אסתטיים הם גם בעלי ערך מוסף בריאותי ברור. רבים מאיתנו כאשר הם מתבגרים ומגיעים אל הגיל מתחילים לסבול בעיות בריאותיות של בריאות הפה. בעיות אלו נובעות משנים של הזנחה וחוסר טיפול מתאים. כחלק מהשמירה על בריאות הפה, ובכלל זה צחצוח שיניים מתמיד, בדיקת רופא אחת לחצי שנה או שנה וטיפול שיננית שנתי, יש לקחת בחשבון את חשיבותם של טיפולי הלבנת שיניים, יישור שיניים ושמירה על חיוך מושלם.

טיפול אסתטי

בריאות נפשית משמעה בריאות פיזית

מעבר לכך, יש לקחת בחשבון כי טיפולים אסתטיים דוגמת הגדלת חזה, השתלת שיער, וניתוחי אף עשויים להיות בעלי משמעות גדולה מאוד למי שמבקש לעבור אותם. רבים מאיתנו כאשר הם ניגשים לייעוץ בנוגע לניתוחי מעין אלו הרעיון המנחה הוא הצורך הבלתי ממומש בשיפור הנראות החיצונית.

מי מאיתנו לא חש פעם כי הנראות החיצונית שלו פוגעת בהנאה שלו מהחיים. תסכול מהמראה החיצוני יכול להוביל למתחים ולפגיעה בבריאות הפיזית. לאור הסיכון הנמוך שבטיפולים מעין אלו, אין כל סיבה להתמהמה עם ההחלטה.

 

שמרו על עצמכם

הטיפול האסתטי הוא חלק בלתי נפרד משמירה על הבריאות. אדם שניגש לניתוח אסתטי הוא אדם המודע לעצמו ולמצב הבריאותי שלו. הטיפול בכל אחד מהאיברים הדורשים טיפול מעיד על מודעות בריאותית גבוהה ולצורך להמשיך ולתחזק את הגוף כל העת.

 

טיפול אסתטי

טיפול אסתטי
מה היה לנו עד עכשיו?