הרפורמה של קנאביס רפואי – הנה מה שאתם צריכים לדעת

ב- 2019, נכנסה לתוקף הרפורמה של קנאביס רפואי. המטרה של הרפורמה הזאת באה לידי ביטוי בהסדרה של השימוש בקנאביס רפואי, לשם בעיות

רפואיות, תוך כדי הענקה של מעמד בתור תרופה לכל דבר ועניין.

כמו כן, הרפורמה באה לוודא כי המוצרים שמופקים מצמח הקנאביס יהיו מאוד איכותיים, ושלא יוערמו קשיים על אנשים בתהליך של קבלת הרישיון.

באם תקפידו על קריאה רציפה של המאמר הנ"ל, תגלו אודות הרפורמה של קנאביס רפואי – הנה מה שאתם צריכים לדעת.

 

במה שינתה הרפורמה של קנאביס רפואי את המרשם?

בעבר, על מנת לקנות קנאביס רפואי היה צריך להתנהל באופן ישיר אל מול הספקים, אשר היו אמונים על המלצת סוג הקנאביס הרפואי, כמו גם הזן והמינון שיתאימו לכם. ברם, עם כניסת הרפורמה לתוקף, מי שיש באמתחתו רישיון לצריכת הקנאביס הרפואי מקבל אף מרשם שבו יש עדות כתובה לאחוז החומרים הפעילים הנדרשים, סוג המוצר והמינון המומלץ.

 

האם עם כניסת הרפורמה של הקנאביס הרפואי תהליך קבלת הרישיון ידידותי יותר למשתמשים?

פעם, על מנת לקבל מרשם של קנאביס רפואי, הייתם חייבים המלצה של רופא מומחה, ולאחריה, בכפוף לכל מיני תנאים, כמו לדוגמה – באם ניסיתם כבר תרופות קונבנציונליות, הרופא נתן את המלצתו לשם קבלה של אישור מהיחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות. תהליך הוצאת רישיון הקנאביס הרפואי היה סיזיפי וארוך למדי, ולפעמים התפרש על פני מספר חודשים. הבשורה הטובה, שעם החלת הרפורמה, כל זה השתנה, והיחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות דאגה להכיר עשרות ואפילו מאות של רופאים להנפקה של אישורי שימוש ורישיון בקנאביס רפואי, באופן הזה שהתהליך הפך לקל יותר מאי פעם.

 

האם עם תחילת הרפורמה של הקנביס הרפואי גדל היצע הספקים?

בטרם יושמה הרפורמה של קנאביס רפואי, הצרכנים נאלצו להיות בקשר ישיר עם המגדלים. פעם, היו במדינת ישראל רק כשמונה מגדלים, בלי כל גורמים מתווכים, שטיפלו באספקה של הקנאביס הרפואי, במרכזי החלוקה או במשלוח לבתים, תוך כדי מתן הדרכה קצרה כיצד יש להשתמש בו. עם כניסתה של הרפורמה לתוקף, לא קיים כבר קשר ישיר בין צרכני הקנאביס הרפואי למגדלים, וכן צמח הקנאביס עובר מהם למפעלים לשם אריזה, ואז מפיצים אותו לנקודות המכירה.

 

האם ניתן ליהנות מהפלא של קנאביס עד הבית?

למי שמחזיק ברישיון של קנאביס רפואי, חייב כל חודש להגיע לבית הממכר, מה שלא פשוט בשביל כל המטופלים, בפרט מי שממש חולים או מי שפחות ניידים. והנה זה נפלאות הבשורה החדשה – ניתן כיום לבחור באופציה של קנאביס עד הבית. כל אותם חברות לשילוח מסייעות לבתי המרקחת לשגר את הקנאביס הרפואי ממש עד לפתח מפתן הדלת שלכם, מי שפועל מתחת ההגדרה של בית מרקחת או של בית מסחר למוצרי קנאביס.

תפרחת

 

עלה
מה היה לנו עד עכשיו?