הכירו את פורטל המעסים הגדול בישראל

עיסוי או מסאז' בשפת העם הפך מזמן לחלק אינטגרלי מחיינו, בין עם טיפול קבוע לאזורים מסוימים בגוף, תחזוקה שוטפת או חלק מהצורך שלנו להירגע. העיסוי חדר לחיינו בצורה רחבה. פורטל המעסים הגדול בישראל הוא הפלטפורמה שתוכל להפגיש בין המטפלים למטופלים באופן הטוב ביותר, וככה זה עובד.

 

מהו פורטל המעסים

פורטל המעסים כשמו כן הוא. זה המקום שהוא הבית של הטיפולים האלטרנטיביים בישראל. הפורטל הוא למעשה לוח המודעות של ימי הביניים או לוחות המודעות שהיו נהוגים בעבר בעיתונים. בפורטל המעסים www.ymassage.co.il תוכלו למצא את כל המידע והפרטים שאתם זקוקים לו בכל הקשור לטיפולים אלטרנטיביים, טיפולי עיסוי או כל טיפול אחר שתזדקקו לו ומן הצד השני משמש כבית לבעלי המקצוע להציג את עצמם ולחשוף לציבור את היכולות שלהם ואת השירותים שהם יודעים לתת. כל זאת בפילוח מדויק של סוג הטיפול, אזור גאוגרפי ועוד ועד.                

                

איך נעזרים בו?

השימוש בפורטל הוא פשוט ונוח. אין צורך בהבנה מעמיקה במנועי חיפוש או סריקה אחר אתרים שונים ברשת. השימוש בפורטל מיועד לשני סוגים של אנשים.הסוג הראשון הוא כמובן המטפלים, אותם בעלי מקצוע שיכולים לפרסם את עצמם בפורטל. הפרסום הוא בתשלום ובעזרתו תוכלו לתת את המידע הרלוונטי עבורכם, ובעיקר, סוג הטיפולים, אזור גאוגרפי שבו אתם או אתן פועלים והאם ישנה קליניקה או שמגיעים לבית הלקוח. הסוג השני הוא הלקוחות. לקוח פשוט נכנס לפורטל, מזין את סוג הטיפול לו הוא זקוק, אזור המגורים ומכאן נפתחת לו רשימה ארוכה ורלבנטית עבורו. נשאר רק לבחור.

 

מה היתרונות?

היתרונות של הפורטל הם ברורים ופשוטים. עבור המטפלים עצמם, חשיפה- הפורטל מגיש למעשה פלטפורמה ייעודית עבור מי שמעוניין בשירות מסויים, לכן החשיפה של המעסים היא מדויקת. פנייה ממוקדת- הפרסום באתר ימקד את השירותים שאת או אתה יודעים להעניק בדיוק לקבוצת האוכלוסייה שזקוקה לכם, באזור שלכם. אין טוב מזה.עבור אלו המחפשים טיפול ישנם גם יתרונות ברורים. הכל במקום אחד- במקום לחפש בין עשרות אתרים, רובם לא רלוונטיים עבור מה שאתם צריכים. בפורטל פשוט תוכלו לקבל את המידע שאתם צריכים במקום אחד. החופש לבחור- השימוש בפורטל יניח לפניכם במקום אחד את כל האופציות שיש לכם, במקום שתאלצו לדלג מאתר לאתר ולחפש מה נכון עבורכם. ביטחון-  השימוש בפורטל מבטיח לכם שרק בעלי מקצוע מיומנים ואמינים נמצאים בו, וכך תמנעו ממצבים מעיקים.

 

סיכום

תחום הטיפולים האלטרנטיביים הפך עבור רבים לחלק אינטגרלי בחיי היום יום. כמעט כל אחד מאיתנו נזקק לשירותים מסוג זה. לכן קיומו של פורטל www.ymassage.co.il אחד ייעודי המרכז את כלל האפשרויות במקום אחד הוא מתבקש בעיקר שהטכנולוגיה הבסיסית כבר קיימת. מה יותר פשוט להיכנס לאתר אחד שמרכז את כל המידע הדרוש לנו במקום אחד. הכי קל הכי פשוט הכי נוח.

 

טיפול מקצועי
מה היה לנו עד עכשיו?