הגוף שלנו הוא המקדש שלנו: 3 סדנאות שהגוף שלכם יודה לכם עליהן

העולם של היום מלא במידע מקיף וכולל על כל נושא שקיים, בין היתר, נושאים שקשורים לבריאות כמו בריאות הנפש, גוף נפש, בריאות הגוף, אכילה מסודרת דיאטות, תזונה נכונה, תזונה מאוזנת ועוד מאוד שכיחים כיוון שהמודעות לבריאות הגוף הן בנושא תזונה והן בנושא פעילות ספורטיבית, הרבה יותר מקובלת מאשר בעבר הרחוק.

 

הכירו את 3 סדנאות המומלצות מאוד שישנו את חייכם באופן משמעותי –

סדנת ניקוי רעלים –  קודם כל מה זה ניקוי רעלים? יש לנו כמה איברי "סינון וניקוי" בגוף שעובדים בכל רגע נתון על מנת לנדף את כל מה שלא בריא לנו.

דוגמא לאיברים אלו הם, כבד, כליות ועוד. אמנן, הם אכן מבצעים את עבודתם נאמנה אך חשוב לנו לתת להם עוד כוח עזר בעזרת כל מיני עזרים. רעלים אלו יכולים להיות זיהום אוויר, אכילת מזונות מעובדים, שימוש בחומרים כימיים כמו חומרי ניקוי רעילים, מתח, חרדה ועייפות. כל אלו מזיקים באופן משמעותי עד כדי חדה בתפקוד אותם האיברים.

אמנם זה נשמע משהו מאוד גדול אך בעזרת כמה צעדים קטנים ומדודים תוכלו להיווכח בשינוי המהותי שהגוף ירגיש בהבדל הגדול. בסדנא זאת, יינתנו הכלים הייחודים לשילוב בין מרוץ החיים הבלתי נפסק לבין חיים מאוזנים יותר, תוך התחשבות בעומס היום יומי, בית, עבודה, ילדים ועוד.

סדנת הרזיה – חשוב לציין שזו לא עוד קבוצה שמודדת קלוריות אלא מדובר בלמידה של ממש, כיצד לאכול נכון וטוב, בזמן ובאופן מאוזן כך ששום דבר לא יהווה פיתוי ופתח לעלייה במשקל. מטרת הסדנא היא לא רק הרזיה אלא גם שמירה על המשקל לאחר הירידה, שזהו אתגר בפני עצמו. בסדנא יינתנו הכלים המתאמים לכל משתתף ע"פ הנתונים האישיים שלו, גיל, משקל, סטטוס משפחתי ועוד.

סדנת בישול טבעוני – יותר ויותר אנשים מבינים ומקבלים את עניין הטבעוניות שהולך ומקבל תאוצה בכל העולם. הרבה מהאנשים ששואפים לעשות את השינוי, מפחדים מעט משינוי ההרגלים במטבח, לכן אנו מציעים סדנא זו במטרה לחשוף את כל הסודות ואת כל היצירתיות שניתן להפיק מחומרי הגלם של הטבע, ירוקות פירות, קטניות, פרחים, עשבים ועוד שלל חומרים נהדרים שיזינו את הגוף שלכם במלא טוב.

 

לסיכום – אפס אכזבות

אם הנכם עומדים מול דילמה מה היא הדרך הנכונה והטובה לעזור לגוף שלכם להתאושש מחיי היום יום בעזרת אוכל נכון, איזון תזונתי, ירידה במשקל, הפגת לחצים, תשישות ועייפות כרונית או שבכלל עשיתם את השינוי הגדול רק צריכים עזרה וטיפים מקצועיים במטבח לשם הכנת אוכל בריא יותר, הסדנאות שמוזכרות כאן יוכלו לשפר באורח פלא כמעט את חייכם מחיים רגילים ועייפים לחיים תוססים ומלאי חיות והנאה בין כל מרוץ החיים האינסופי של כולנו.

סדנת בישול טבעוני

מה היה לנו עד עכשיו?