האם ניתן לקנות קנאביס רפואי בבית מרקחת

לאחרונה אנחנו שומעים יותר ויותר שאלות שעולות בקרב צרכני קנאביס רפואי שחדשים בתחום.

מדובר בדרך כלל בשאלות שנוגעות לזני הקנאביס השונים והמקומות שניתן לקנות בהם אותם.

נפגשנו עם המומחים בתחום כדי לשמוע מהם את כל הפרטים שמעניינים את המעשנים החדשים בתחום, וכמובן שלא סיימנו את הפגישה בלי שבדקנו עבורכם – האם ניתן לקנות קנאביס רפואי בבית מרקחת? כל המידע הזה יופיע בשורות הבאות, אז תמשיכו לקרוא.

 

אפשר לקנות קנאביס רפואי בבית מרקחת?

אנחנו מודים שהתלבטנו אם לפתוח את המאמר הקצר שלנו בפירוט אודות סוגי הקנאביס השונים, שכן, מדובר במידע מתבקש. לאחר מחשבה מעמיקה בנושא, ובירור עם המומחים שעמם נפגשנו, החלטנו לציין בפניכם קודם כל אם ניתן לקנות קנאביס רפואי בבית מרקחת. המומחים טוענים שזהו הנושא שמעסיק ביותר את מעשני הקנאביס הרפואי. לכן, ביררנו עבורכם וגילינו שנית לקנות קנאביס רפואי בבתי מרקחת נבחרים. שימו לב, אין אפשרות לרכוש את הקנאביס הרפואי בכל מקום, אנחנו חוזרים ואומרים – אך ורק בבית מרקחת נבחר שיש לו אישור למכור קנאביס רפואי.
כעת, יכול להיות שאתם תוהים אילו סוגים של קנאביס רפואי אתם יכולים לקנות בבתי מרקחת נבחרים? והאם הסוג שאתם צפויים לקבל יימכר שם? כל זאת ועוד יופיע בפסקה הבאה.

 

איזה סוגים של קנאביס ניתן לקנות בבתי מרקחת נבחרים?

כשתגיעו אל אחד מתוך בתי מרקחת קנאביס הנבחרים, אתם צפויים לגלות שתוכלו לרכוש את סוגי הקנאביס הבאים:

  1. אינדיקה
  2. סאטיבה
  3. היבריד

ראוי לציין שמדובר ב-3 הסוגים הנפוצים של קנאביס רפואי ולכל אחד מהם יש תתי קטגוריות, כלומר, מוצרים שונים שמביאים לתחושות שונות. רגע לפני שאתם יוצאים אל בית המרקחת המתאים (או רגע לפני שאתם רוכשים את הקנאביס דרך המחשב), חשוב מאוד שתבדקו מהו הזן שאותו אתם צפויים לצרוך ותבדקו אודותיו את כל הפרטים החשובים, למשל:

  • האם קיימות תופעות לוואי בעת ולאחר צריכת הזן? ואם כן מה הן?
  • מהו המחיר שאתם צפויים לשלם?
  • כמה גרם אתם יכולים לצרוך? (בהתאם לאישור שניתן לכם)

 

כמה צפוי לעלות הקנאביס הרפואי בבתי המרקחת המורשים?

קשה מאוד לצפות במדויק את הסכום שאתם צפויים לשלם על הקנאביס שלכם. הסיבה לכך היא, שלכל מטופל יש הפניה לזן אחר ולכמות אחרת. אנחנו יכולים לומר לכם שלאחרונה הוטמעה הסדרה חדשה ולאחריה, המחירים זינקו די גבוה. הדרך היחידה שדרכה תוכלו לדעת כמה אתם צפויים לשלם היא אך ורק בעת בירור אל מול הרוקח. אנו ממליצים לכם שלא להסתכל על המחיר, שכן התוצאה היא זו שמשנה (ויש מי שאומרים – משנה חיים). לכן, תשלמו כמה שצריך, העיקר שתהיו בטוחים שאתם מקבלים את התפרחת או השמן שיסייעו לכם להתמודד על הצד הטוב ביותר עם הקשיים שאתם חווים. תרגישו טוב!

 

פרח

שמן
מה היה לנו עד עכשיו?