האם יש מגבלה לבעלי פריצת דיסק בעת קבלת עיסוי רפואי?

מקרה שאירע לאחרונה לבחורה צעירה ממרכז הארץ גרם להדים ברשתות החברתיות. גולשים רבים כתבו את דעתם בנושא ומחו על העיסוי השגוי שהבחורה קיבלה. אנחנו כמובן ניצלנו את ההזדמנות כדי לבחון את הנושא באופן מעמיק ולהבין האם יש מגבלה לקבלת עיסוי בעת פריצת דיסק. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את התשובה המתבקשת לשאלה החשובה.

 

מהי פריצת דיסק ואיך תוכלו לדעת אם אתם סובלים ממנה?

המקרה שאירע גרם לאנשים רבים לתהות מה זה בכלל פריצת דיסק? ואיך הם יכולים לדעת אם הם סובלים ממנה? שכן, רבים מאתנו פונים לא פעם לקבלת עיסוי רפואי בעקבות כאבי גב. אנו כמובן רוצים להיות בטוחים שנקבל את העיסוי המתאים, אך איננו יודעים אם מאחורי הכאבים הללו יש הגדרה רפואית מורכבת כמו "פריצת דיסק".

לכן, החלטנו לפתוח את המדריך בהגדרה קצרה של המצב הזה. פריצת דיסק עשויה להתקיים ללא כל תסמינים. במקרים שבהם מופיעים תסמינים, האדם עשוי לסבול מאחד או יותר מהמצבים הבאים:

  • תחושה של הירדמות באזור מסוים בגוף
  • תחושת נימול
  • תחושת דגדוג
  • תחושת שריפה

חשוב שתדעו זאת. שכן, אם אתם סובלים מאחד או יותר מהתסמינים הבאים, עליכם לבדוק את העניין טרם ההגעה אל עיסוי.

עיסוי רפואי פריצת דיסק

האם יש הגבלה בקבלת עיסוי במקרה שכזה?

אם שמעתם על המקרה שאירע לבחורה הצעירה ולהשלכות שלו, אתם וודאי יודעים כי ישנה הגבלה מסוימת. שכן, מי שסובל מפריצת דיסק צריך לקבל עיסוי רפואי פריצת דיסק. כלומר, עיסוי ייעודי שאינו נוגע באזורים שקרובים לעמוד השדרה.

 

איך תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את העיסוי המתאים לפריצת דיסק?

אם אתם יודעים שיש לכם פריצת דיסק ואתם רוצים בכל זאת ליהנות מעיסוי רפואי, כדאי שתדעו שיש לכם את האפשרות. עליכם פשוט לפנות אל מעסה מומלץ ומוסמך. כלומר, מי שלמד את התחום באופן מעמיק ויש לו הסמכה לעיסוי רפואי במי שסובלים מפריצת דיסק.

עיסוי רפואי פריצת דיסק

בחירה במעסה מומלץ – איך עושים את זה?

חשוב מאוד שלא להגיע אל מטפל באופן אקראי, מבלי לבדוק מראש כי יש לו את הניסיון בתחום. ההמלצה שלנו היא לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת, כדי לקבל פרטים של מעסים שמבצעים עיסוי מתאים. ניתן למשל לכתוב פוסט ברחבי הרשת ולשאול את הגולשים האם הם קיבלו לאחרונה עיסוי במצב שכזה. הנה כמה פלטפורמות שניתן לפרסם בהן את הפוסט המדובר:

  • קבוצות פייסבוק שנוגעות בתחום האורתופדיה
  • פורומים
  • פרופיל הפייסבוק שלכם

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שישנה מגבלה לבעלי פריצת דיסק בעת קבלת עיסוי רפואי. בשלב זה, נותר לכם רק לערוך בירור מעמיק ולפנות אל מעסה שמכיר את העניין. נאחל לכם שתגיעו אל מעסה בעל ניסיון שיעניק לכם טיפול הולם.

עיסוי רפואי פריצת דיסק

מה היה לנו עד עכשיו?