5 דברים שחובה לדעת על טיפול פנים מקצועי

כשאנחנו חושבות על טיפול פנים ישר עולה לנו דימוי של בחורות בסרטים הוליוודים עם חתיכות מלפפונים על העפעפיים ומסכה ירוקה על הפנים. טיפול פנים הוא קריטי לשגרת הטיפוח שלכן. אני חוזרת: לשגרה. לא רק לפני אירועים מיוחדים כמו חתונה משפחתית או כל אירוע אחר. מומלץ לטפל בעור הפנים שלכן על בסיס קבוע. איך משלבים טיפולי פנים כחלק מהשגרה? המשיכו לקרוא!

 

מה זה בעצם טיפול פנים?

טיפול פנים הוא מושג כולל למגוון טיפולים שאנחנו עושות במטרה לטפח ולשמור על עור הפנים שלנו, להרגיש רעננות, להזרים את הדם בפנים באמצעות המסאג' המפנק או טיפולי פנים שמטרתם לפטור בעיות עור כמו: צלקות אקנה, פצעי אקנה, פיגמנטציה, קמטים וכו'.
בפייס קר קליניקס, טיפולי פנים במודיעין הטיפולים שונים מבכל עיר אחרת וזאת בשל הטכנולוגיה השונה שיש לכל קוסמטיקאית והטכניקות השונות שהיא למדה ומאמינה בהם.

 

איך אפשר לדעת איזה סוג של טיפול פנים הכי מתאים לי?

שאלה מעולה! קודם כל נתחיל בכך שלכל אחת יש סוג עור שונה ובהתאם לכך גם צרכים שונים. קוסמטיקאית מקצועית ומנוסה יודעת להגדיר את סוג העור שלך ולהתאים לך את הטיפול שהכי יתאים עבורך. אם את סובלת מעור יבש היא אולי תמליץ לך לשתות יותר מים ותעשה לך טיפול של החדרת לחות לעור. אם עורך שמנוני היא יכולה לעשות לך טיפול שימתן וינטרל שמנוניות ואולי להוסיף לך תכשירים מיוחדים להמשך טיפול בבית.

 

מה עושים בטיפול פנים הקלאסי?

טיפול פנים שגרתי ובסיסי הוא טיפול פנים קלאסי. הוא מתאים לכל סוגי העור ומומלץ לבצע אותו אחת לחודשיים במיוחד אצל נשים מעל גיל 30. במהלך הטיפול העור יעבור ניקוי עמוק בתהליך שנקרא מזותרפיה, אותו ניתן לבצע או באמצעות פילינג או בעזרת מכשירים שונים. המטרה העיקרית של טיפול פנים קלאסי הוא לנקות את התאים המתים והקומודונים (שחורים) שהצטברו בשכבת העור ולהזין את העור בחומרים מזינים.

 

שמעתן על סקולפטרה ולא הבנתן מה זה? בואו נעשה סדר!

סקולפטרה היא חומצה פולי לקטית שבפייס קר קליניקס אנו משתמשות בה ומזריקות לעור ובכך מעודדות יצור תאים חדשים וסיבי קולגן. סקולפטרה משפר את איכות העור וממצק אותו בשלל אזורים: הצוואר, הפנים, גב, ידיים, בטן וישבן. הוא אינו חומר שמנפח את הפנים רק מעבה.
תהליך ההחדרה שלו בטיפולים קוסמטיים קורה בכמה שלבים:
ניקוי האזור, מריחה של חומר הרדמה, הזרקה באמצעות מחט, ועיסוי האזור המוזרק.
את האזור יש לעשות 5 פעמים ביום למשך 5 דק בשבוע שלאחר ההזרקה זאת בשביל לפזר את החומר בצורה טובה באזור המוזרק.

 

לסיכום

טיפולי פנים יכולים להיות קוסמטיים, לשיפור מראה העור, או טיפוליים: לפתרון בעיות בעור או קלאסיים ושגרתיים לשימור מראה העור הצעיר ולריענון והחייאה שלו. מעבר לכך שההרגשה אחרי זה מעולה, כך אתן מסייעות לפנים שלכן להראות יותר טוב ובכך גם להרגיש יותר טוב!

באהבה, פייס קר קליניקס.  

אישה עושה טיפול

 

מסכת פנים
מה היה לנו עד עכשיו?