3 דברים עיקריים לפני שמתחילים בנהיגה

נהיגה נראית כמו דבר מאוד מובן מאליו לאחר שעושים אותה במשך המון זמן כך שאנחנו כלל לא משקיעים בה או בהכנה אליה הרבה מחשבה.

הנה כמה דברים שבכל זאת כדאי לעשות לפני שמתחילים בנהיגה

נהיגה היא אחד הדברים הכי כיפיים עבור אנשים מסוימים – לשבת באוטו, לשמוע שירים ולהירגע, אך היא יכולה להיות גם מורטת עצבים ואפילו בלתי נסבלת כאשר תנאי הדרך לא מיטביים או כשנתקעים בפקקים של איילון. בכל מקרה, ישנם כמה דברים שכדאי לעשות לפני שמתחילים לנהוג, כך שלא משנה מה יהיו מאפייני הדרך, תרגישו שחווית הנהיגה שלכם מיטבית.

 

דואגים למערכת ניווט וזמן הגעה משוער

אף פעם לא נעים לאחר, ובטח שלא כאשר האיחור לא צפוי בכלל, ועל כן, חשוב מאוד לפני שמתחילים לנהוג להפעיל איזה שהיא מערכת ניווט ולהפיק ממנה כמה שיותר מידע אשר יהיה יעיל.

  1. בדקו את הדרך – כדי שלא תהיו מופתעים תוך כדי הנסיעה, הסתכלו על כל המסלול שמציעה המערכת וחפשו דברים חדשים או מפתיעים כדוגמת פקקים או נתיב עוקף
  2. הודיעו לנקודת היעד זמן הגעה – נוסעים לחבר? כתבו לו מתי בערך תגיעו כדי שגם אתם וגם הוא לא תהיו בלחץ. זאת נכון עבור כל מקום שאתם נוסעים אליו לפגוש חבר או אפילו בשבילכם, לדעת בערך מתי תגיעו כדי שלא תהיו בלחץ
  3. סדרו את ההגדרות – בדקו שהמערכת מדברת ומתריעה או לחילופין על שקט לגמרי כדי שלא תצטרכו להתעסק בכך במהלך הנהיגה

 

שמים את הטלפון בצד

אמנם רובנו לא עושים זאת וכנראה שבגלל זה ישנם הרבה תיקים לעורכי דין השונים, אך הטלפון הוא מסיח דעת מאוד משמעותי אשר באמת מסכן חיי אדם באופן יומיומי. מומלץ מאוד לשים את הטלפון בצד, לוודא שהוא מחובר לבלוטות' או למערכת של האוטו ופשוט לשכוח ממנו למהלך הנסיעה. באם הוא המוזיקה שלכם לדרך, בחרו פלייליסט מתאים והפעילו אותו כך שבאמת לא תצטרכו להתעסק כלל בטלפון.

 

בודקים את כל הנוכחים באוטו

אתם נוהגים? יש עליכם אחריות! חשוב מאוד לפני שמתחילים בנהיגה לוודא כי כולם ברכב חגורים ונינוחים לקראת הנסיעה. תוכלו אפילו לחלק תפקידים עבור הנוכחים כמו אחראי על הניווט ואחראי על השירים כך שבאמת תתרכזו רק בדרך ובלהביא אותם בשלום הביתה.

לפני שמתחילים לנהוג מוודאים כי אתם יודעים בכלל לאן לנהוג, ומפעילים מערכת ניווט אשר תאושש את המחשבה שלכם כיצד הכי יעיל לנסוע. שמים את הטלפון בצד כך שלא יפריע למהלך הנסיעה ומוודאים שכל הנוכחים באוטו חגורים ומוכנים לנהיגה. לא יוצאים לפני שהכול מוכן כך שלא תצטרכו לעשות שום דבר במהלך הנהיגה שלכם אשר עלול להפריע לכם ולסכן חיים של אחרים. למידע נוסף וייעוץ, אתם יכולים להכנס לכאן – https://fclaw.co.il/עורך-דין-תאונות-דרכים.

 

איש נוהג

מה היה לנו עד עכשיו?