בחירת עו"ד תביעות ביטוח – מה חשוב להכיר לפני?

הגעתם לסיטואציה הדורשת מכם לתבוע את הביטוח? בחיי היומיום שלנו, הסיטואציות הללו בהחלט אפשריות. למעשה, כמעט ואין אזרח שלא הגיע למצב בו הוא צריך להתעמת עם הביטוח ולהגיש נגדו תביעה במהלך חייו.

מכיוון שגופי הביטוח הם בסופו של דבר חברות שרוצות לשמור על רווח גבוה, התמודדות עם התביעות הללו אינן עניין פשוט. רבים מעדיפים לבחור עו"ד תביעות ביטוח למקרים הללו, על מנת שאיש מקצוע מיומן יטפל בהם. הנה מה שחשוב להכיר לפני שתבחרו עו"ד כזה.

 

עורך דין תביעות ביטוח

מכירים אזרח שאין לו ביטוח כלשהו? אנחנו מבטחים לפעמים מפאת החוק ולפעמים כתוצאה מהרצון האישי שלנו לדאוג לדברים שונים שנמצאים באחריות שלנו. ביטוח על רכב, ביטוח על דירה, ביטוח חיים וביטוח בריאות, אלו רק דוגמאות לכמה מהביטוחים השכיחים ביותר, שלמרבית האזרחים יש בצורה כזו או אחרת.

הרעיון של ביטוח פשוט מאוד – אנחנו משלמים פרמיה מסוימת לחברת הביטוח מדי חודש, ובתמורה, כאשר נזק מסוים ייגרם למושא הביטוח, אנחנו נקבל את הפיצוי הכספי שיסייע לנו להתמודד עם הנזק בצורה בה נפגע כמה שפחות.

למרות זאת, קבלת הפיצויים מחברות הביטוח היא לא תמיד הדבר הפשוט ביותר. עורך דין לתביעות חברות ביטוח הוא איש המקצוע שיכול לסייע לכם במקרים הללו, באמצעות כלים משפטיים שונים.

 

מתי בכלל תובעים את הביטוח?

את הביטוח אנחנו יכולים לתבוע במספר מקרים שונים. כל מקרה בסופו של דבר נבחן לגופו על ידי חברת הביטוח, אך מוטב לדעת מתי מגישים תביעה לחברת הביטוח. למשל, במקרה של תאונת דרכים, החוק קובע כי יש לתבוע את הביטוח של הנהג הפוגע, על מנת לקבל את הפיצויים הרלוונטיים אל הנזק שנגרם לכם.

ישנם מקרים בהם אדם נפגע בצורה משמעותית מבחינה גופנית ומאבד את היכולת שלו לעבוד במקצוע שלו ולהתפרנס מכך. במקרים הללו, ניתן לתבוע את חברת הביטוח הפנסיוני, על מנת לקבל פיצויים בגין אובדן כושר עבודה. נזקים או אירועים הקשורים לדירה, לבריאות או לרכב, מצריכים תביעה של הביטוח הפרטי שיש לכם באופן מותאם.

 

כיצד לבחור עורך דין כזה?

עורך דין תביעות ביטוח יכול להיות במקרים רבים ההבדל בין הצלחה לכישלון של תביעות ביטוח. חברת הביטוח לא תמהר לקבל את התביעה שלכם ולהעניק לכם את גובה הפיצויים המקסימלי. לכן, חשוב לבחור איש מקצוע איכותי שיוכל לספק קבלות בתחומו. שימו לב לניסיון של עורך הדין שלכם ולהמלצות של לקוחות קודמים.

 

האם חייבים להשתמש בעורך דין?

ניתן לתבוע את הביטוח גם באופן עצמאי. חברות הביטוח מאפשרות הגשת תביעה מקוונת כיום בצורה נוחה מאוד. למרות זאת, הגשת התביעה באופן עצמאי, ללא ידע מספק, יכולה לגרום לדחייה של חברת הביטוח או להשגת תוצאות חלקיות ביחס לציפייה שלכם.

עורך דין לתביעות חברות ביטוח

מה היה לנו עד עכשיו?