בדיקות PCR מהירות ויעילות – איפה הכי כדאי לעשות?

כל אחד כבר יודע שלפני טיסה לחו"ל צריך לבצע בדיקת PCR, אבל מגוון האפשרויות שעומדות בהקשר זה הן רבות, והדבר מוביל לא פעם לבלבול ולחוסר

רב בקרב הטסים לחו"ל.

זו בדיוק הסיבה שגרמה לנו לעצור לרגע ולכתוב מדריך מקוצר שיסביר באופן הברור והנוח ביותר את כל הפרטים החשובים אודות בדיקות PCR  מהירות

ויעילות.

רוצים לדעת איפה הכי כדאי לבצע אותן? קראו את השורות הבאות ותגלו.

 

מה זו בכלל בדיקת PCR  והאם חייבים לעשות אותה לפני הטיסה?

אם במקרה הגעתם לכאן מהירח או אם פשוט לא טסתם בשנתיים – שלוש האחרונות, כדאי שתדעו שבדיקת PCR  היא בדיקה שמאבחנת אם אתם חולים בקורונה או שלא. כידוע, לעיתים, יש מי שחולים בקורונה אבל אין להם תסמינים. הדבר אינו מונע מהם מלהדביק אחרים. לכן, יש צורך לבצע את הבדיקה לפני הטיסה. ראוי לציין כי יש מדינות שיש להן דרישה לבצע PCR לפני הטיסה ויש כאלו שאינן דורשות את תוצאות בדיקה זו. ההמלצה שלנו היא לבצע בכל אופן את הבדיקה מבלי בכלל לבדוק אם יש צורך או לא, פשוט בגלל שההנחיות משתנות בכל פעם ועדיף שתגיעו מוכנים מראש.

 

איפה הכי כדאי לבצע את הבדיקה?

ערכנו בירור מעמיק לגבי המקומות שבהם ניתן לבצע בדיקת PCR לפני טיסה וגילינו שניתן לבצע את הבדיקות המהירות והיעילות ביותר בערים הבאות:

  • תל אביב
  • ירושלים
  • באר שבע
  • חיפה
  • בקרבת שדה התעופה (במתחם איירפורט סיטי)

כפי שאתם וודאי יכולים לראות, יש אפשרות לבצע את הבדיקות הללו בכמה מוקדים ברחבי הארץ, כך שאתם יכולים לבחור את המקום הקרוב אליכם ביותר עבור ביצוע של בדיקת קורונה לטסים לחול.

 

האם צריך לתאם תור?

ברוב המקרים יש צורך לתאם תור מראש. כדי שתוכלו לעשות זאת, אתם צריכים לחפש את הפרטים אודות העמדות הללו ברחבי הרשת ולאחר מכן, לחפש את האפשרות לתיאום תור דרך האתר. שימו לב, רגע לפני שתלחצו על הזמנת התור, כדאי שתבררו פרטים אודות שעות הפתיחה של העמדה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מתאמים בשעה המתאימה לכם ביותר.

 

ניתן לבצע בדיקה מהירה ודחופה בכל שעה שהיא

אם אתם רוצים לתאם תור בשעות הלילה המוקדמות או בשעות הערב המוקדמות, דעו שזה אפשרי. אתם לא צריכים לצאת מהעבודה מוקדם או להגיע אליה באיחור. אתם פשוט יכולים לגשת למעבדה ייחודית שקיימת בתל אביב, ברחוב הברזל. מדובר באחת העמדות הבודדות בארץ שפתוחות 24 שעות ביממה. שם תוכלו לקבל את הבדיקה תוך פחות משעתיים!

 

כמה מילים לסיום

עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת אודות בדיקות PCR המהירות והיעילות ביותר. בשלב זה, כשיש לכם את כל הפרטים, נותר לכם רק לבחור את העמדה המתאימה ולגשת להיבדק.

בדיקות משומשות

 

תוצאה שלילית
מה היה לנו עד עכשיו?