מהם היתרונות בדיאטת צום לסירוגין

בין אם מטעמים בריאותיים, או שמא אתם מעוניינים לרדת במשקל, ייתכן שדיאטת צום לסירוגין היא בדיוק מה שאתם מחפשים אחריו.

בואו נדבר על סוג הדיאטה הזו, שהיא למעשה יותר תבנית-אכילה סיסטמטית מאשר תפריט אכילה.

יתרונות, חסרונות של דיאטת צום ומה שבין לבין, מעודכן ל-2020:

מחפשים אחר דרכים חדשות ויעילות לרדת במשקל? מתעניינים מה הם היתרונות העיקריים בסוגי הדיאטות השונות? בין אם כך או כך, בשנת 2020 דיאטת צום הולכת ונהפכת ליותר ויותר נפוצה. אנשים רבים בוחרים בסוג הדיאטה הזו, וזאת מוך סיבות שונות ומגוונות, לרבות סיבות בריאותיות. שוקלים להתחיל לצום לסירוגין? הנה מספר דברים שכדאי לדעת:

 

סוגי דיאטות צום ומה שחשוב לדעת לגביהן

מלבד דיאטה צום לסירוגין במהלך השבוע והיום, ישנן דיאטות שונות ומגוונות אשר אנשים מסתייעים בהן. מאחר שכל אחד מאיתנו בנוי אחרת ומושפע אחרת ממזון, כל אחד מאיתנו חייב ללכת לדיאטנית ולקבל ייעוץ רפואי לפני שהוא או היא מתחילים בדיאטה כזו או אחרת.

לכן, לא משנה מה אתם קוראים באינטרנט, תמיד תזכרו שזה לא מהווה תחליף לייעוץ רפואי, או תחליף לדיאטנית. לאחר שהסרנו את זה מהדרך, בואו נדבר על דיאטת צום לסירוגין, מה הם יתרונותיה? קודם כל, דיאטת צום לסירוגין מבצעת תהליכים הורמונליים בגוף, וכן גם תהליכי שריפת שומן וייעוד של רמות ההורמונים השונים למטרת הפיכה של שומן לנגיש יותר.

 

קצב שריפת השומן משתנה בהתאם לסוג דיאטת הצום

במקביל לקצב שריפת השומן (שמשתנה בהתאם לסוגי דיאטות הצום), מתבצעים אותם תהליכים הורמונליים, כמו למשל הגברה של הורמונים למטרת פיתוחי שרירים בגוף. באופן כללי ומבלי לקבוע כאן כלל אצבע (כי כל אחד מאיתנו בנוי אחרת), אפילו רמות האינסולין בגוף יכולות לרדת משמעותית בדיאטות צום.

אגב, לא סתם אנחנו כותבים לכם "דיאטות צום" ולא "דיאטת צום". לידיעתכם, נהוג לחלק את דיאטות הצום ל-3 סוגים עיקריים. בעוד שבסוג אחד של דיאטת צום אתם תצטרכו למנוע מעצמכם ארוחת בוקר, בסוגים אחרים אתם "תשחקו" אחרת עם תבנית האכילה ותאכלו במועדים משתנים. מבחינת חסרונות בדיאטות הצום, אין ספק שהן לא מאימות לכל אחד.

 

דיאטות של צום לסירוגין ותבניות אכילה

כל עוד מבצעים את הדיאטות האלו נכון ובעזרת הסיוע המקצועי, אתם לא אמורים לחוות קשיים בלתי נסבלים. יחד עם זאת, אם תבצעו אותה לא נכון וללא סיוע מקצועי, יש סיכוי טוב שתחוו קושי כזה או אחר לנהל את שגרת יומכם.

באופן כללי, בכל מה שקשור לגוף שלכם ולשריפה של קלוריות, תמיד יהיה חשוב לקבל את הליווי המקצועי של דיאטנית. ואל תשכחו, תהיו קשובים לעצמכם. אם במהלך דיאטה כזו או אחרת אתם מרגישים שהיא פשוט לא בשבילכם, רדו ממנה. בהצלחה!

 

תהליך ארזיה

מה היה לנו עד עכשיו?